ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Jeg skal til fairytaleFotografene Kjersti og Steinar![]()
Tenkte kanskje å ha med noen ballonger også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal til fairytaleFotografene Kjersti og Steinar![]()
Jeg tok ikke sist. Og siden dette er siste barnet, tenkte jeg at jeg bare måtte sette igang og ta nåkoselig da! jeg tok noen bilder når jeg var gravid med vesla.. men de vet jeg ikke hvor er faktisk![]()
God kveldGod kveldHva driver dere med da?
Jeg skal til fairytale
Tenkte kanskje å ha med noen ballonger ogsåpå innom en ballongbutikk å se
![]()
God kveldjeg har akkurat spist risgrøt
så nå skal jeg straks finne sengen tenkte jeg
du gjør da?
Åh, herlig daHurra
![]()
sant sant.. jeg har heller ikke tenkt å ha flere etter denne spira..Jeg tok ikke sist. Og siden dette er siste barnet, tenkte jeg at jeg bare måtte sette igang og ta nå![]()
jaa. Og herlig med en ett åring i hus for dere og
![]()
Risgrøt er godtGod kveldjeg har akkurat spist risgrøt
så nå skal jeg straks finne sengen tenkte jeg
du gjør da?
Jeg må ut å finne noen klær å ha på , men blir bare helt enkleOkei![]()
Ja, hvorfor ikke. Gøy med litt forskjellig.
Jeg hadde noen med pumps på. Trodde det liksom skule bli fint, men ser ikke så bra ut egentlig![]()
De beste er helt klart de med minst mulig dilldall og hvor jeg er naturlig![]()
Kan ikke huske sist jeg spiste det. Så det var ganske godtDet har jeg spist i kveld ogsåNam!!
Jeg må ut å finne noen klær å ha på , men blir bare helt enkletenkte gjerne å være barbeint
![]()
Vi er enige om to ogsåsant sant.. jeg har heller ikke tenkt å ha flere etter denne spira..
Jeg og sambo vil ha 2 så da er vi i mål nå![]()
Kan ikke huske sist jeg spiste det. Så det var ganske godt![]()
Det går seg nok til![]()
Bedre med en gang enn 3... Godt hverdagen starter igjen i morgen. Dumt å værre syk en uke og at alt sklir ut. Hun hadde nok gitt seg før om vi hadde gitt melk før...Oj! Det høres slitsomt ut ja![]()
Har ikke gjort så mye idag jeg. Laget pinnekjøtt , og heklet littRisgrøt er godtVært høyt og lavt i hele dag. Satt meg ned i sofaen for 1 time siden og så min første episode av SOA. Nå bare slapper jeg av
![]()
Til middag eller kveldsmat?Her spiser jeg det flere ganger i uken. Elsker det!!![]()
Det kan det ikke ha vært på resten av forumet![]()
Høres ut som en koslig søndagHar ikke gjort så mye idag jeg. Laget pinnekjøtt , og heklet littog gått turer med hunden da
![]()