jeg og lill syrran skal ta bilder sammen. hun har termin april 15 jeg i juni15Har lyst på litt mørke bilderog helst sånne bilder hvor jeg ikke ser i kameraet , men ned på magen osv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg og lill syrran skal ta bilder sammen. hun har termin april 15 jeg i juni15Har lyst på litt mørke bilderog helst sånne bilder hvor jeg ikke ser i kameraet , men ned på magen osv
![]()
Ja, fikk en smell under fødsel. Og har slitt med bekken og korsrygg en del. Hadde ingen plager med det under hele svangerskapet.
Hun våknet en gang i natt også og holdt det gående i nesten 2 timer.(helt til hun fikk 60 ml melk...)Så bra
Like gøy for deg???hehe
Håper det hjelper da, og at hun sover godt hele natten
Driver med nå da?
Hun våknet en gang i natt også og holdt det gående i nesten 2 timer.(helt til hun fikk 60 ml melk...)
Fra i går til i dag har jeg falt fra åttende plass til tolvte plass!!! For noen skravlehøner![]()
Det går seg nok tilHm...vet ikke hva slags råd jeg kan gi deg jeg![]()
![]()
Det kan det ikke ha vært på resten av forumetHar faktisk vært ganske rolig her...![]()
1år på onsdag![]()
du får svømme over til megHar faktisk vært ganske rolig her...![]()
Har en 1-åring i hus snart du da!!! Herlig!!!
Men dumt at du sliter ennå![]()
Hvem var du hos ?Jeg tok både hvor jeg så frem mot kamera, men også ned mot magen. Fikk både i farger og i svart/hvitt. Tok i undertøy, men også noe uten bh hvor jeg holdt for brystene. Hun hadde også sånn vindmaskin så på en del bilder får jeg skikkelig sånn fin blafring i håret![]()
Så koseligjeg og lill syrran skal ta bilder sammen. hun har termin april 15 jeg i juni15
Hvem var du hos ?tenkte noen i undertøy eg og
![]()
Valpen vår er 1 år på torsdag1år på onsdag![]()
koselig da! jeg tok noen bilder når jeg var gravid med vesla.. men de vet jeg ikke hvor er faktiskSå koseligdette ble impuls bestilt forrige uke
![]()
Oj! Det høres slitsomt ut jaHun våknet en gang i natt også og holdt det gående i nesten 2 timer.(helt til hun fikk 60 ml melk...)