• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Kan ikke si det var så kjempegøy å gå rundt i dette ekstreme regnværet som er her heller, men om man først har meldt seg på så burde man jo fullføre :)

Flink du er :)
Fikk du inn mye eller?

synes du er flink jeg! men her er ikke været noen unnskyldning! har hvert opphold og tørt.. :confused:
Takk takk :) Nei, da har de ingen unnskyldning :P

Flink du er :)
Fikk du inn mye eller?
Takk :) Var ikke der når de tellte opp nøyaktig siden det var så mange bøsser å telle over, men grovt regnet av det jeg så folk putte på så vet jeg at jeg samlet inn hvertfall 6000,- på den ruten jeg gikk :)

Takk :) Var ikke der når de tellte opp nøyaktig siden det var så mange bøsser å telle over, men grovt regnet av det jeg så folk putte på så vet jeg at jeg samlet inn hvertfall 6000,- på den ruten jeg gikk :)

Så bra at folk gir da :D

Poden har hatt besøk omtrent siden han kom hjem fr bursdag, jeg har renska ugress, tømt og flyttet uteburet til marsvinet pg vasket klær.
Å så har jeg bestilt mange billetter til den store kinodagen;)

Poden har hatt besøk omtrent siden han kom hjem fr bursdag, jeg har renska ugress, tømt og flyttet uteburet til marsvinet pg vasket klær.
Å så har jeg bestilt mange billetter til den store kinodagen;)

Høres ut som det har skjedd litt hos dere da ;)

Hva har du tenkt å se på da? :)

Det har det, nå blir det sofasliting resten av kvelden;)

Vi skal se Operasjon Arktis, kaptein sabeltann og burning;)

Blir skikkelig filmdag da ja :D
Kjekt det er på en lørdag da :D kanskje jeg skulle gjort det selv for å feire bursdagen min ;)

Back
Topp