Tenker bestille julefotografering dette året. Med bikkja også daKosta 5-600 kr da. Og kort utenom. Men hei.... Proffe bilder. Tenketenke
![]()
Det er jo flott da!
Her skal vi på 1 årsfotografering til uken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker bestille julefotografering dette året. Med bikkja også daKosta 5-600 kr da. Og kort utenom. Men hei.... Proffe bilder. Tenketenke
![]()
![]()
Halloen!![]()
Hvordan står det til?
![]()
Alt bra her. Guffent vær, men oppholdså går vel ut en tur med vofsen snart
Der da?
Heisann!Halloen!![]()
Hvordan står det til?
![]()
Halloen!![]()
Hvordan står det til?
![]()
Så kjekt daDet er jo flott da!![]()
Her skal vi på 1 årsfotografering til uken![]()
Garantert jaSikkert gøy å ha i senere tid da![]()
Heisann!
Ikke bra her, ligger i senga med hodepine og vondt i ryggennå begynner jeg å bli leiiii.
Så kjekt daVille helst tatt bilde hvert år nå kjenner jeg. Blir aldri mer 1 årsbilder i dette hus
![]()
Garantert jaVil bare ha de i fine kjoler da. Trenger ikke nisseluer. Uten kan jeg bruke de hvor som helst også
![]()
Så kjekt daVille helst tatt bilde hvert år nå kjenner jeg. Blir aldri mer 1 årsbilder i dette hus
Garantert jaVil bare ha de i fine kjoler da. Trenger ikke nisseluer. Uten kan jeg bruke de hvor som helst også
![]()
God dag
Her er alt bra, enn der?
Usj da:/
Skjønner det.
Håpe det kommer seg da. Selv om det kanskje er lite sannsynlig før ungen er ute![]()
Jeg har ikke vært utålmodig tidligere, men nå er jeg det! Alt verker![]()
![]()
![]()
Idag er det Hansa julebrusHvilken da?
Her mååå det være granshehe
Er jo ikke så gale pris detTenker bestille julefotografering dette året. Med bikkja også daKosta 5-600 kr da. Og kort utenom. Men hei.... Proffe bilder. Tenketenke
![]()
Vi skal på gravidfotografering på torsdagJa, det blir gøy det. Så da er det 3.gang vi går til den fotografen. Var på gravidfotografering og nyfødtfotografering.
Vi tok noen felles på nyfødtfotograferingen også. Jeg ser jo ikke rett ut, 1 uke etter fødsel. Ser ut som et slakthaha
Vi skal på gravidfotografering på torsdag![]()
Håper vi og blir fornøydAha, så gøy da![]()
Jeg syns det var stor stas, og veldig fornøyd med bildene![]()
Skjønner du blir utolmodig da ja:S
Jeg var så heldig og slapp unna alt av plager omtrent. Fikk det heller etter jeg fødte![]()
I tilfelle du var i tvil; Jeg går ut døra om 10 minuttgod natt..
finner senga nå jeg også![]()