• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Tenker bestille julefotografering dette året. Med bikkja også da :) Kosta 5-600 kr da. Og kort utenom. Men hei.... Proffe bilder. Tenketenke :p

Sikkert gøy å ha i senere tid da :D

Det er jo flott da!:)
Her skal vi på 1 årsfotografering til uken:D
Så kjekt da :D Ville helst tatt bilde hvert år nå kjenner jeg. Blir aldri mer 1 årsbilder i dette hus :p
Sikkert gøy å ha i senere tid da :D
Garantert ja :) Vil bare ha de i fine kjoler da. Trenger ikke nisseluer. Uten kan jeg bruke de hvor som helst også :D

Så kjekt da :D Ville helst tatt bilde hvert år nå kjenner jeg. Blir aldri mer 1 årsbilder i dette hus :p

Garantert ja :) Vil bare ha de i fine kjoler da. Trenger ikke nisseluer. Uten kan jeg bruke de hvor som helst også :D

Det er jo sant. Lyst til å ta bilder etterhvert jeg og, med hunden og, men vil vente til jeg har en baby og tror jeg :D

Ja, det blir gøy det. Så da er det 3.gang vi går til den fotografen. Var på gravidfotografering og nyfødtfotografering.
Vi tok noen felles på nyfødtfotograferingen også. Jeg ser jo ikke rett ut, 1 uke etter fødsel. Ser ut som et slakt:P haha

Tenker bestille julefotografering dette året. Med bikkja også da :) Kosta 5-600 kr da. Og kort utenom. Men hei.... Proffe bilder. Tenketenke :p
Er jo ikke så gale pris det :) vet ikke hvilke bilder vi kommer til å bruke , men venter til lillebror kommer ut hvertfall :) har bestilt nyfødtfotografering , så kanskje vi kan bruke noen derfra :)

Back
Topp