Skravletråd :)

Han ble litt skremt når jeg fikk black out mot slutten der. Har alltid lurt på hvordan det er å være mann på fødestuen :P kan ikke være særlig hyggelig :P
Er litt tryggere på gubben denne gangen og noen år eldre. Så tror jeg skal få til å formidle ting litt annerledes nå..
Ja, stakkars mannfolk:p neida, tror det kan være tøft å være tilstede og få med seg alt som skjer. Tror ikke vi får med oss alt igrunn. Like greit...

Begge mine har vært store, men ordentlige kosebabyer ❤️ og det er jo så koselig. Håper denne ikke er fullt så stor, elsker koseperioden ❤️
Jeg forventer bare kos denne gangen ettersom forrige ikke var rosa skyer :p

Oi, beklager! Tenkte ikke over at det faktisk er førstegangsfødende her inne og. Men jeg er nå fødeklar for tredjegang så kan ikke ha vært så ille da :P det bare føles sånn der og da, og jeg hadde komplikasjoner under fødselen. Min første fødsel var vond, men en drømmefødsel for meg ❤️
Hehe, det går bra ja :p må jo igjennom det, prøver å ikke tenke så mye på det. Ja når du er 3. Gangs kan det jo ikke være så ille :p

Er litt tryggere på gubben denne gangen og noen år eldre. Så tror jeg skal få til å formidle ting litt annerledes nå..
Ja, stakkars mannfolk:p neida, tror det kan være tøft å være tilstede og få med seg alt som skjer. Tror ikke vi får med oss alt igrunn. Like greit...

Hehe, tror de bare har sett det for ofte på film og tror fødsel er piece of cake. Og så får de seg plutselig en reality check når de står midt i det.

God dag alle :)
Hva skjer i dag da? Her ligger jeg rett ut på sofaen sammen med vofsen, mens jeg leser på forumet...hehe

Hehe, tror de bare har sett det for ofte på film og tror fødsel er piece of cake. Og så får de seg plutselig en reality check når de står midt i det.
Men da fortjener de det virkelig :)

Jepp! Det forventer jeg også! Masssse masse kos! Når har du termin (om jeg ikke har spurt det før)?
Har 17.desember. Satser på ei uke før :p vil gjerne feire jul hjemme i ny-huset :)

Han som var 100% edru :p hehe
Jeg kom på 3. av 7 :D

Huff, kanskje hun rett og slett tester dere litt der? Skjønner godt det er slitsomt. Trenger jo søvn dere og :( Tviler ikke på at hun får nok mat av dere ;)
Vi får fôre henne opp på dagen i dag og se hvordan det blir. Skal slite henne litt ut på dagen i dag også, slik at hun blir litt sliten;)

Back
Topp