Skravletråd :)

God morgen :) heldig du er da. Jeg har sovet i sånn ca 2 1/2 :O men de bedre enn den ene timen natt til i går da :)

Vet ikke hvor mange grader det er, siden mannen ødelagte temperaturmåleren i går :P men tipper rundt 0-2 grader
Godt og varmt da ;)
Forhåpentligvis får du sove enda bedre inatt :)

Den er grei, om jeg har noe valg ;)
Kommer an på hvor mye de har og gjøre der i morgen vil jeg tro, men vil tro jeg kan få til noe sent :D som vil si senest kl 15. .
Jeg har ikke dratt på byggen og sitter her uten bil. Ungen har plutselig vært såååå mye våken i natt at jeg orket ikke stå opp Kl 6.

aha...da er vi vel akkurat ikke gammel nok til å huske sveivetelefoner og 20kg mobiler :P

Slepetelefoner var det kurslederen min kalte dem...haha
Syntes det var artig da den første motorolaen ble tatt som slagvåpen på by'n. Hahaha :D

Klokka er 5 og jeg har ikke sovet 1 sekund.. tanken på at det jævla julepapiret ligger og gjemmer seg en plass gjør meg gal!

Har du lett etter det i hele natt? :o

Slepetelefoner var det kurslederen min kalte dem...haha
Syntes det var artig da den første motorolaen ble tatt som slagvåpen på by'n. Hahaha :D
Haha:D ble den?

God morgen jenter :) troooor jeg har sovet minst 6 timer i strekk.... Håper flere har sovet like godt.... :) Men ser alle ikke har gjort det... :(
Hvordan er temperaturen rundt om? Her var den -4.5 kl 07.30 :eek:

God morgen :)
Sovet godt her og ;)
Her er det 3.8 nå og regn :(

God morgen :)
Sovet godt her og ;)
Her er det 3.8 nå og regn :(
Æææsj! Her har det vært blå himmel og knallvær hele uka. Men det blir liksom ikke mer enn 5-6 grader ute.
Skal være barnehagefotografering idag, så heldig med været :)

Jeg har ikke dratt på byggen og sitter her uten bil. Ungen har plutselig vært såååå mye våken i natt at jeg orket ikke stå opp Kl 6.

Jobber med å komme igjennom til legen. Ringer deg når jeg får det til ;)

Mornmorn til dere her inne :)

God morgen alle sammen :) nydelig vær her i dag også! Rundt 1-2 grader fra morgenen med strålende sol :)

Usj, håpe den gir seg. Ille det skal gå utover søvnen.
Veldig bra dag ja:)
Dessverre ikke så mye bedre i natt heller, men håper det begynner å gi seg nå:)

Back
Topp