jepp... du driver med på denne tiden da?Totalt idiotisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jepp... du driver med på denne tiden da?Totalt idiotisk!
Peis påHeheda må jeg ha noe sukker
![]()
Akkurat nå driver jeg og teller over hva jeg har i sparebøssajepp... du driver med på denne tiden da?
Skjønner. Her sa det plutselig poff så var alt lyset borte.Akkurat nå driver jeg og teller over hva jeg har i sparebøssaLillesøster skal konfirmeres neste år så må legge vekk litt penger
![]()
oij... det er litt sent ja..Sovnet ikke før halv seks i morges, sååå er en smule trøtt liksom![]()
Er det dårlig vær der da?Skjønner. Her sa det plutselig poff så var alt lyset borte.
ikke mer en vanlig høst vær.. var bare borte 10 min tid..Er det dårlig vær der da?
Bra det ikke varte lenger da. Her var strømmen vekke i 6 timer en dag.ikke mer en vanlig høst vær.. var bare borte 10 min tid..
Det er kjedelig!!! husker når jeg var liten så kunne strømmen være borte i mange timer.....Bra det ikke varte lenger da. Her var strømmen vekke i 6 timer en dag.
Syns den heller kan gå på natta når jeg likevel skal sove, men 6 timer midt på dagen ødelegger for myeDet er kjedelig!!! husker når jeg var liten så kunne strømmen være borte i mange timer.....
ser den... man blir litt satt tilbake uten strømSyns den heller kan gå på natta når jeg likevel skal sove, men 6 timer midt på dagen ødelegger for mye![]()
Tror ikke jeg hadde overlevd på den tiden det ikke var noe strøm...ser den... man blir litt satt tilbake uten strøm
hahahahaTror ikke jeg hadde overlevd på den tiden det ikke var noe strøm...
Jeg hadde savnet netflix mesthahahaha
det hadde hvert kjipt ja![]()
Tror du sovna jegHeheda må jeg ha noe sukker
![]()
tror kanskje ikke du hadde savnet det hvis du ikke viste det eksisterteJeg hadde savnet netflix mest![]()
Det hadde vært ganske forferdelig uansett tror jegtror kanskje ikke du hadde savnet det hvis du ikke viste det eksisterte![]()
hahahahah.Det hadde vært ganske forferdelig uansett tror jeg![]()
25hahahahah.
hvor gammel er du?
aha...da er vi vel akkurat ikke gammel nok til å huske sveivetelefoner og 20kg mobiler