Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner. Da får vi se når timen din blir da. Ta den enten tidligst mulig eller senest mulig da, så fikser vi noe lunsj hos meg...
Jeg har dratt ut tanna til poden i dag, ble litt gråting gitt for den satt fast på ene siden..
Vr nok ikke det heller, men måtte gjøres siden den var så løs på ndre siden.Redd han skulle få den i halsen i natt.Huff da, det hørtes ikke noe godt ut
Flinke gutten da![]()
Tilbake igjen søndag kveldOkei, da har du nok hatt nok å gjøre
Hvor lenge varer seminaret da?Tror egentlig ikke det er noen fare med plassen din altså![]()
Skal være der fram til søndagKos deg i Trondheimskal du være der lenge?
JaaaEr det pepperkake utenpå?![]()
Offa, men smerten blir vel fort glemt tenker jeg?Vr nok ikke det heller, men måtte gjøres siden den var så løs på ndre siden.Redd han skulle få den i halsen i natt.
Vr nok ikke det heller, men måtte gjøres siden den var så løs på ndre siden.Redd han skulle få den i halsen i natt.
I WANT IT!!Jaaa![]()
Skal være på utkikkJeg også håper den kommer i butikken i år og
![]()
Å jada, med litt is i kroppen ble den fort glemtOffa, men smerten blir vel fort glemt tenker jeg?![]()
Tanfeen kommer nok på besøk i løpet av natten jaKommer kanskje en tannfe som belønner han litt ekstra for den tanna da?
Bedre med litt vondt der, enn hele tanna i halsen ja![]()
Høres bra utÅ jada, med litt is i kroppen ble den fort glemt![]()
Du kan låne søstern min.. hun er veldig flink til å lage matMmm, det hørtes godt ut
Kommer du hit i morgen da eller?![]()
Du kan låne søstern min.. hun er veldig flink til å lage mat![]()
hehehe sende henne med postenDu får sende henne over hit da![]()
hehehe sende henne med posten![]()
hahahahaha betaler du porto?Gjør det, da er hun vel her i morgen?
Jetpack...