Tror det kan være samme type. Sto at de solgte den i isbarer og kafeer ogsåHar de sånt i isbar?føler meg lite utreist jeg nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det kan være samme type. Sto at de solgte den i isbarer og kafeer ogsåHar de sånt i isbar?føler meg lite utreist jeg nå
![]()
Da kan du bli med i selskapet vårtmå ta med deg noe som vi ikke liker da
![]()
Kommer vel an på hvor bra den har solgt de to siste åreneJeg også nå![]()
Okei, da må jeg utforske noen isbarerTror det kan være samme type. Sto at de solgte den i isbarer og kafeer også![]()
Den blir fulgt med i jevne mellomromKommer vel an på hvor bra den har solgt de to siste årene
Bare å følge med i isdisken framover![]()
Okei. Kanskje du må ta en prat med den lokale butikken eller ta turen innom nærmeste byDen blir fulgt med i jevne mellomrommen jeg bor på landet så ikke sikkert de tar den inn om den kommer
Østfold
Bare en liten svømmetur?![]()
Tja, den kan vel bli vanskeligHva er det dere ikke liker da?![]()
Spørs det jaOkei. Kanskje du må ta en prat med den lokale butikken eller ta turen innom nærmeste by![]()
![]()
Ja, der får du helt sikkert kjøpt denSpørs det jaer i Trondheim ofte så muligheten er der
Satser på det jaJa, der får du helt sikkert kjøpt den![]()
Jaa skulle sagt i fra går når jeg kjørte forbi på vei hjem fra Sverige xD
Ja, det er jo også en mulighetSatser på det javiss ikke må jeg knuse pepperkaker å ha i vaniljeisen
![]()
Tja, den kan vel bli vanskelig
Jeg liker ikke oliven og sjokoladepudding. Er det noe du kunne tatt med kanskje?![]()
![]()
Kjørte du forbi huset mitt uten å komme innom???![]()
Okei, da går ikke det:/Oliven er æsj.
Tåler ikke så mye sjokolade heller, så jeg bør holde meg unna... hm...
Lakris da?![]()
Da er det jo ganske mange endringer i kroppen, så kan jo være det?! Men hva er det som får deg til å ikke sove? Sovner du ikke, eller er det at du våkner? Man må jo stille seg selv spørsmålene og gjøre de endringene som kroppen mener du trenger. Får du nok hvile gjennom dagen nå som du er gravid?Det eneste som har endret seg er at jeg er blitt gravid![]()
Okei, da går ikke det:/
Lakris er godt, så det går ikke
Hva med sånne peacemerker i Smågodt da?