Nope, de holder jeg meg langt unnaJaaa, de er jo BEST!!! Hehe.
Liker du ikke de altså?![]()
Du får ta med deg det du da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope, de holder jeg meg langt unnaJaaa, de er jo BEST!!! Hehe.
Liker du ikke de altså?![]()
Du kunne jo bare tatt et bilde fra pc'n redigert sånn at du bare fikk med ansiktet ditt og limt det inn i Word på cv'n....Nei...hadde ikke noe bilde, og fant ikke noen automat![]()
Godt med klementinerKlementiner spiser jeg hver daghihi .. Marsipan liker jeg ikke
![]()
Åh, nå vet jeg plutselig ikke helt, for ungen er egentlig frisk, men skal på 15 mnd kontroll Kl 11, jeg skulle helst ha vært på coop obs bygg i ås før den timen, men vet ikke om jeg kan levere henne i barnehagen fordi jeg egentlig har sagt at jeg skulle ha henne hjemme hele uka. Blir bare mas å ta henne med alene på vuggen. Må kjøre huleboermannen på jobb, så kommer til å være i Vestby ca 7.30... Har du noen forslag?Åååh, så spennende
Hadde faktisk tenkt å spørre om du hadde noen planer i morgen
Når tenker du?
Formen har vært mye bedre i dag og![]()
Er blitt forkjøla. Har så ekkel hoste nå, så jeg sliter med å sove
Takk for det, har heldigvis slappet av i dag
Høres ut som dere har hatt en bra dag da![]()
Du kunne jo bare tatt et bilde fra pc'n redigert sånn at du bare fikk med ansiktet ditt og limt det inn i Word på cv'n....
Ble kylling og ris, med salat til
høres ut som en fin dag da! Her har det vært kaldt og sludd, så ikke noe koselig å være ute :/
Fort gjortJa...tenkte ikke så langt da...
Stressa for mye med det blekket tror jeg![]()
Stemmer for barnehagenÅh, nå vet jeg plutselig ikke helt, for ungen er egentlig frisk, men skal på 15 mnd kontroll Kl 11, jeg skulle helst ha vært på coop obs bygg i ås før den timen, men vet ikke om jeg kan levere henne i barnehagen fordi jeg egentlig har sagt at jeg skulle ha henne hjemme hele uka. Blir bare mas å ta henne med alene på vuggen. Må kjøre huleboermannen på jobb, så kommer til å være i Vestby ca 7.30... Har du noen forslag?
Åh, nå vet jeg plutselig ikke helt, for ungen er egentlig frisk, men skal på 15 mnd kontroll Kl 11, jeg skulle helst ha vært på coop obs bygg i ås før den timen, men vet ikke om jeg kan levere henne i barnehagen fordi jeg egentlig har sagt at jeg skulle ha henne hjemme hele uka. Blir bare mas å ta henne med alene på vuggen. Må kjøre huleboermannen på jobb, så kommer til å være i Vestby ca 7.30... Har du noen forslag?
Ja, må ringe dit når det åpner å høre om jeg får "lov".... Må jo hente henne før man egentlig skal... Dem har jo kjernetid...Stemmer for barnehagen![]()
Vi har to alternativer og det er at du blir med på byggen og ser på ting og bestiller ting med meg og evt blir med på kontroll og hjem og blir her frem til timen... Eller om du får den timen tidlig og jeg drar på nybygget alene og du enten blir med på 15 mnd kontroll eller kommer hit etter den. (Kanskje 12 tiden) må hente huleboermannen Kl 16, så må dra hjemmefra 15.45.Når åpner de da?
Jeg må ringe legen 8.30 for å få time til å ta noen prøver o.l. aner jo ikke når det evnt blir da, men jeg kunne prøvd å få det sent![]()
Åja det er noe som heter det å jaJa, må ringe dit når det åpner å høre om jeg får "lov".... Må jo hente henne før man egentlig skal... Dem har jo kjernetid...
Vi har to alternativer og det er at du blir med på byggen og ser på ting og bestiller ting med meg og evt blir med på kontroll og hjem og blir her frem til timen... Eller om du får den timen tidlig og jeg drar på nybygget alene og du enten blir med på 15 mnd kontroll eller kommer hit etter den. (Kanskje 12 tiden) må hente huleboermannen Kl 16, så må dra hjemmefra 15.45.
Da er jeg isåfall allerede på byggen... Men ja, bare ringKan ikke jeg ringe deg når jeg har snakket med legen da?
Er det pepperkake utenpå?
Da er jeg isåfall allerede på byggen... Men ja, bare ring![]()
Skjønner. Da får vi se når timen din blir da. Ta den enten tidligst mulig eller senest mulig da, så fikser vi noe lunsj hos meg...Rekker uansett ikke være der inne før 8.30, siden jeg må lufte vofsen osv. Orker ikke ha på vekkerklokka når jeg ikke skal på jobb![]()