Du er en skravlehøne!Fra plass 19 i går til 10 i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er en skravlehøne!Fra plass 19 i går til 10 i dag![]()
Her sludder det. Ikke noe koselig...God morgen alle sammenher det Sol og fint vær i dag! Enn hos dere?
Du ligger jo veldig godt an, nr 5 nåWhat???bare falt 2 plasser jo
Trodde jeg var laaaangt bak 10
![]()
Klarer p holde en fin plass om man "overdriver" skravlingen i starten av mnd, hehe!What???bare falt 2 plasser jo
Trodde jeg var laaaangt bak 10
![]()
Nei, jeg ser igrunn det. Grattis med 3.plass daDu ligger jo veldig godt an, nr 5 nå
Ikke vært så mye skravling her de siste dagene
"Overdriver"? Hva??Klarer p holde en fin plass om man "overdriver" skravlingen i starten av mnd, hehe!
Takk for detNei, jeg ser igrunn det. Grattis med 3.plass da
Får satse på å holde seg på topp 10 iallefall.
Fortsatt skikkelig dust han sjefen din....???
Gikk inn for å sjekke kontoen min, lønningsdag i går, og fant ut at jeg har masse minus![]()
Automatiske trekk den 16. hver mnd til lån og regningskonto er leit når lønna ikke har kommet inn![]()
![]()
Neiii?? Det er så frektKjøpte ny høstdress til en stiv pris forrige uke, nå er den på halv pris![]()
Det er så typisk.
Det er sant, så jeg må huske å se neste onsdag.
Ja, er det mulig liksom. Vurderer å kjøpe den til neste år nåNeiii?? Det er så frekt![]()
Fortsatt skikkelig dust han sjefen din....
Funnet ut noe?
Nei, hva er det jeg sier..."Overdriver"? Hva??hihi. Ja, godt å slappe litt av.
Få se? Ta bilde og send på sms?Jeg og.nå har jeg vært ute og kjøpt blekk. Fikk mannen til å fikse på søknaden min![]()
Det er kjedelig det.Kjøpte ny høstdress til en stiv pris forrige uke, nå er den på halv pris![]()
Det er så typisk.
Få se? Ta bilde og send på sms?
Ja, jeg ble utrolig irritert når jeg fant det ut. Vi har brukt den en dag nå, og det var i gårDet er kjedelig det.
Det er kjipt!Done
Dumme meg som klarte å kjøpe feil blekk![]()