ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Såå fin den varHer kommer bildet av den nye kosebuksa miDen er utrolig god, må passe på så jeg ikke flytter inn i den
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå fin den varHer kommer bildet av den nye kosebuksa miDen er utrolig god, må passe på så jeg ikke flytter inn i den
![]()
Ja, det skal detDet skal være godt å komme hjem![]()
Ja skulle lage fløtegratinerte poteter og sellerirotmen tar det imorgen . Han kjøper med kebab hjem
![]()
Huff, kabab er virkelig ikke godt.Ja skulle lage fløtegratinerte poteter og sellerirotmen tar det imorgen . Han kjøper med kebab hjem
![]()
Takk for det, må si meg enigSåå fin den var![]()
Hva skjer ?![]()
NysgjerrigpererHva skjer da?
Hehe sikkertHehe, for å bøte på feilen?![]()
Selvfølgelig. Har man sagt A, så må man si BNysgjerrigperer
Har vært på utviklingssamtale med poden i dag, det var moro!
Jeg har en plass jeg liker kebab, utenom den , så er jeg enig med degHuff, kabab er virkelig ikke godt.
Akkuratt ferdig på jobb. På vei utover for å hente bilen no. Så skal eg på jakt
Sent from my iPhone using BV Forum
Kommer an på hvilken kebab. Hender jeg spiser kyllingkebabJeg har en plass jeg liker kebab, utenom den , så er jeg enig med deg![]()
Heldiggris! Virkelig!![]()
Nysgjerrigperer
Har vært på utviklingssamtale med poden i dag, det var moro!
Det er det helt klart, når det kun er skryt å få er det hvertfall gøy.Selvfølgelig. Har man sagt A, så må man si B![]()
Så bra at det gikk supert da, alltid gøy det![]()
Jamen atte du, jeg sier du er det.Er ikke nysgjerrig sa jeg jo...
Så bra det var moro da![]()
Ja, da er det jo helt klart. Da skal man være stolt og gladDet er det helt klart, når det kun er skryt å få er det hvertfall gøy.
Ja det er en fantastisk utsiktSå fin høst kveld![]()
Hehe. Ok.
Den butikken jeg snakket om i går, HADDE![]()