ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Nei det begynner å nærme seg veldig . Litt for fort med tanke på enkelte ting , men litt for tregt med tanke på formenIkke lenge til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det begynner å nærme seg veldig . Litt for fort med tanke på enkelte ting , men litt for tregt med tanke på formenIkke lenge til![]()
NattaNei jenter nå er det natta på meg. Skravles i morgen![]()
Takk! Nå skal jeg sove. NattaOgså for en kombo da gitt!
Vi hadde hånd fot og munnsyke i hus i fjord sommer. Heldigvis sluppet unna brennkoppene. Huffa.
God bedring og lykke til!
Det kommer til å bli en magisk julNei det begynner å nærme seg veldig . Litt for fort med tanke på enkelte ting , men litt for tregt med tanke på formen![]()
Sesong 5. Startet i USA i går og sendes på fox i dag. Altså hver mandag fremover.Hvilken sesong da?![]()
Takk! Nå skal jeg sove. Natta![]()
Nei jenter nå er det natta på meg. Skravles i morgen![]()
Takk! Ser ut som hun endelig sover litt bedre hvertfall. *bank i bordet*Uffhåper det går fort over igjen ! God bedring i huset
![]()
Er ikke den verste avhengigheten detså det går nok fint
![]()
Sesong 5. Startet i USA i går og sendes på fox i dag. Altså hver mandag fremover.
Det er såååå spennendeHar visst ikke sett 4 her enda
Må komme igang med den igjen snart![]()
JaDet kommer til å bli en magisk jul![]()
FlinkDå seie eg med denne oppdateringen kl.23:12 god natt og sov godtVis vedlegget 82983Vis vedlegget 82984Vis vedlegget 82985Vis vedlegget 82986Vis vedlegget 82987Vis vedlegget 82988
Sent from my iPhone using BV Forum
Når er det oppdatering da?No slokne eg nesten her. Eg vil vil vil holda meg til neste oppdatering
Det er såååå spennendedu burde forte deg
![]()
Ja er det det gjørDa e heilt santfins verre avhengiheta
God nattDa var det natta her ja. Takk for oppdatering smørblomst1
Sov godt alle sammen og god bedring til alle son trenger det![]()
Det hadde vært veldig kjekt. Føler ikke det er skikkelig jul uten snøJahåper på litt snø til og med
![]()
Så bra ! Håper det holder seg sånn hele natten. Både for mor og barn sin delTakk! Ser ut som hun endelig sover litt bedre hvertfall. *bank i bordet*