Da burde du vel ikke ha mye god is liggende heller daJaJeg er av den typen som ikke kan ha rester av godteri og potetgull liggende i skapet for er det der så spiser jeg det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da burde du vel ikke ha mye god is liggende heller daJaJeg er av den typen som ikke kan ha rester av godteri og potetgull liggende i skapet for er det der så spiser jeg det
![]()
Hvem tror dere blir storbonde i farmen nå straks?
Nei, kan bare ha 1 liggende i fryserenDa burde du vel ikke ha mye god is liggende heller da![]()
![]()
JaJeg er av den typen som ikke kan ha rester av godteri og potetgull liggende i skapet for er det der så spiser jeg det
![]()
Jo, har prøvd den. Var veldig god den også![]()
Ja, det tror jeg holder lengeNei, kan bare ha 1 liggende i fryseren![]()
Må si meg enig derLekker sak![]()
Eier ikke selvbeherskelseJa, helt likt her.
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du prøvd mange typer eller?Mhm. Heeeilt fantastisk.
Sent from my iPhone using BV Forum
Rett og slett energi mangel deluxe. Og skikkelig feberfølelse uten feber.
Får se hva legen sier i morgen![]()
Jippi!!
Dra hjem å slappe av nå da![]()
Den var nydelig![]()
HeheJa, det tror jeg holder lenge![]()
Går sikkert fintIkke sant???
Mulig litt dumt med hvitt skinn, men jeg får bare være ekstra forsiktig![]()
Er bare 4+5. Men etter exu i feb har skrekken satt sine spor.. Trenger bare å få bekreftet at spira ligger i livmor og ikke i egglederen igjen.. Har liksom bare en eggleder igjen..Så kjedelighåper du får slappet av litt når du kommer hjem
Hvor langt er du på vei?
Eier ikke selvbeherskelse![]()
Usj da. Må være tøft å føle seg så dårlig uten å vite hva som feiler:S
Håper h*n gir deg noen svar. Lykke til![]()
Okei. Så trist å høre at du hadde detEr bare 4+5. Men etter exu i feb har skrekken satt sine spor.. Trenger bare å få bekreftet at spira ligger i livmor og ikke i egglederen igjen.. Har liksom bare en eggleder igjen..![]()