Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld!
Har dere hatt en fin start på uken?![]()
Her har vi kost oss noen timer i åpen barnehage i dag, vært på trilletur og storhandlet inn mat for uken![]()
Ja, det har vært mye i høst :/
Takk for det![]()
Ja, det er det. Lillesnupp avsluttet siste dose i dag, og jeg begynner på første.
Vært fint vær?
Høres ut som en koselig dag
Her har jeg prøvd meg på jobb, erfart hvordan sjefen reagerer nå jeg ikke har vært der på 2 ukerog dratt hjem igjen for å ligge å sove noen timer
![]()
Ikke at det haster da, holder et år tilGreit å få brukt det før det går ut på dato![]()
Holder du fortsatt på med disse oppgavene eller?God kveld god kveld![]()
Her skal eg bare rydde og vanske en maskin med klær, pakke matpakke til gutta te i måren. Så e eg klar for en skikkelig omgang skravling![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Uff da...så kjedelig
Håper det går fort i orden med pengene!
Det har vært ganske varierende, på og av med regn. Strålende sol innimellomI morgen er det visst meldt veldig bra da
Var tenkt på leos lekeland da, men da dropper vi det i fordel for å være ute tror jeg.
Åh, ikke noe særlig med andre ord?:/
Også har de på 7eleven![]()
Må jo utnytte været når det er fint
Nei, han så faktisk ikke på megikke et hei engang
Skal til legen igjen i morgen for å prøve å finne ut av ting daHar vært litt for mye av og på de siste 3 åra syns jeg
![]()
De er så herligeSå vakker. Ligner stilen til min![]()
Hehe...det er jo ganske nære
Føler meg ung til sinns da![]()
Det er mulig. Vi har ingen mixTrur ikkje vi har den rundtom her. Leste på nettet at noen mix'er har.
Har ikke lest så nøye. Hva er det du leter etter?Trur ikkje vi har den rundtom her. Leste på nettet at noen mix'er har.
Men godt å høre at andre har hatt det på samme måte
Blir jo så bekymret vet du![]()