Skravletråd :)

Yogi......jpg

Noen som slapper av her hvertfall :P

God kveld!
Har dere hatt en fin start på uken?:D

Her har vi kost oss noen timer i åpen barnehage i dag, vært på trilletur og storhandlet inn mat for uken;)

Vært fint vær? :)
Høres ut som en koselig dag ;)

Her har jeg prøvd meg på jobb, erfart hvordan sjefen reagerer nå jeg ikke har vært der på 2 uker :mad: og dratt hjem igjen for å ligge å sove noen timer ;)

Ja, det er det. Lillesnupp avsluttet siste dose i dag, og jeg begynner på første.

Greit å få brukt det før det går ut på dato ;)

Vært fint vær? :)
Høres ut som en koselig dag ;)

Her har jeg prøvd meg på jobb, erfart hvordan sjefen reagerer nå jeg ikke har vært der på 2 uker :mad: og dratt hjem igjen for å ligge å sove noen timer ;)

Det har vært ganske varierende, på og av med regn. Strålende sol innimellom:P I morgen er det visst meldt veldig bra da:D Var tenkt på leos lekeland da, men da dropper vi det i fordel for å være ute tror jeg.

Åh, ikke noe særlig med andre ord?:/

God kveld god kveld :D

Her skal eg bare rydde og vanske en maskin med klær, pakke matpakke til gutta te i måren. Så e eg klar for en skikkelig omgang skravling :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Holder du fortsatt på med disse oppgavene eller? :eek: :p

Det har vært ganske varierende, på og av med regn. Strålende sol innimellom:P I morgen er det visst meldt veldig bra da:D Var tenkt på leos lekeland da, men da dropper vi det i fordel for å være ute tror jeg.

Åh, ikke noe særlig med andre ord?:/

Må jo utnytte været når det er fint :D

Nei, han så faktisk ikke på meg :oops: ikke et hei engang :confused:

Skal til legen igjen i morgen for å prøve å finne ut av ting da :) Har vært litt for mye av og på de siste 3 åra syns jeg :mad:

Må jo utnytte været når det er fint :D

Nei, han så faktisk ikke på meg :oops: ikke et hei engang :confused:

Skal til legen igjen i morgen for å prøve å finne ut av ting da :) Har vært litt for mye av og på de siste 3 åra syns jeg :mad:

Man må det:D Går vi heller lang trilletur og leker underveis. Innom senteret etc etc;)

Hm, hva slags sjef har du da??? ikke bra!
Huff, ikke noe særlig. Vet ikke hvorfor du er syk?

Men godt å høre at andre har hatt det på samme måte:D
Blir jo så bekymret vet du:p

Ja, men det viktigste å se etter om de er våt i slimhinnene i munnen. E de det så e de ikke uttørka :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp