• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Har pratet med legen, ja..:)
Noen ble hardere rammet enn andre, så vi skulle bare se det ann..
Så lenge han spiser og drikker greit så er det nok ingen fare:)
Bra han gjør det da! Heldigvis. Det er jo ikke noe mindre slitsomt når det stort sett bare skjer på natten da. Rekker han å spy i bøtte eller do, eller blir det vasking og skifting hver gang?

Bra han gjør det da! Heldigvis. Det er jo ikke noe mindre slitsomt når det stort sett bare skjer på natten da. Rekker han å spy i bøtte eller do, eller blir det vasking og skifting hver gang?
Hehe...han skjønner nok ikke hva som skjer engang, alt kommer i senga hver gang:p
Så det er full rundvask av seng, gulv, skifting av sengetøy og dusj av gutten...hver natt:oops: begynner å bli lei, ja...og trøtt..:rolleyes:

Jeg har så nav-angst at jeg først nå (uke 34) har tatt turen for å levere permisjonspapirene! har alt sittet her i 35 minutter nå...

God mandag jenter! Hva gjør dere i dag?
Jeg har hvert å byttet klær på HM som vesla fikk i går.
Nå sitter jeg på kafe og venter på at legekontoret skal åpne så jeg kan ringe dem.

Det kommer lyder fra loftet!!! :o :eek:

Merker jeg hater bilstolen. Det er jo umulig å få sikkerhetsselen nedi, jeg må rundt på andre siden av bilen og inn i baksetet for å få det på!

Flere med det problemet?

Har Izi Go.

Trenger en 5cm forlenger :P

God mandag jenter! Hva gjør dere i dag?
Jeg har hvert å byttet klær på HM som vesla fikk i går.
Nå sitter jeg på kafe og venter på at legekontoret skal åpne så jeg kan ringe dem.

Jeg gjør ingenting i grunn, skl snart på jobb.
Hr vel kun spist frokost og oppdatert juleplanleggeren min her inne;)

Back
Topp