Jeg synes ikke mørk sjokolade er veldig godt alene jeg heller. Kan gå til en kopp kaffe
Men den med marsipan er jo utrolig god da
Jeg synes julemarsipan fra nidar er veldig godt![]()
Julemarsipan fra nidar er jeg med på.Sjokoladegris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes ikke mørk sjokolade er veldig godt alene jeg heller. Kan gå til en kopp kaffe
Men den med marsipan er jo utrolig god da
Jeg synes julemarsipan fra nidar er veldig godt![]()
Enig med den mørke sjokoladen altså. Og den har ettersmak som ikke er noe god ! Marsipan er jeg ikke enig i, for det er virkelig ikke godt .Mørk sjokolade er ikke sjokolade for meg engang. Det er bare ekkelt og vokser i munnen.
Men marsipan alene er nam! Eller marsipan overtrukket med lys sjokolade derimot. Marsipanhvalene hos candyking smelter i munnen, mmm
Firkløver er ok,men ingen favoritt![]()
Liker ikke marsipan i det hele tattJulemarsipan fra nidar er jeg med på.Sjokoladegris![]()
Ja, jeg gleder meg til jeg skal smake på den igjen i desemberJulemarsipan fra nidar er jeg med på.Sjokoladegris![]()
Er det mulig da?Liker ikke marsipan i det hele tatt![]()
Enig med den mørke sjokoladen altså. Og den har ettersmak som ikke er noe god ! Marsipan er jeg ikke enig i, for det er virkelig ikke godt .
Og firkløver er heller ikke noe jeg velger .![]()
Hadde en episode når jeg var rundt 10 år da jeg spiste marsipan til jeg spydde, etter det har jeg bare ikke klart smakenEr det mulig da?
Det er jo utrolig godt![]()
Det er jo så godtLiker ikke marsipan i det hele tatt![]()
Okei, skjønner den. Er jo mye annet godt å spise daHadde en episode når jeg var rundt 10 år da jeg spiste marsipan til jeg spydde, etter det har jeg bare ikke klart smaken![]()
Ellers takkDet er jo så godt![]()
Ja, jeg gleder meg til jeg skal smake på den igjen i desember![]()
Ja, heldigvisOkei, skjønner den. Er jo mye annet godt å spise da![]()
Ellers takk![]()
Pleier å vente med det til første søndag i advent. Kan ikke spise meg helt lei hellerHer må jeg nok gå løs på den før![]()
Det er vel helst til mannen det går. Får se om jeg vinner 2Smaken er som bakenOm du vinner en marsipangris gi meg en lyd og send den i posten til meg
![]()
Eller kanskje til meg?Smaken er som bakenOm du vinner en marsipangris gi meg en lyd og send den i posten til meg
![]()
Pleier å vente med det til første søndag i advent. Kan ikke spise meg helt lei heller![]()
Det er vel helst til mannen det går. Får se om jeg vinner 2![]()
Okei. Ikke sikker på hva det er. Var det ren marsipan?Kjedelig å være lei før des. har begynt engangMen kjøpte noe veldig deilig marsipan på rema1000 i fjor. Var en relativ stor pølse i gullpapir. Husker ikke hva den het. Men den var virkelig god!