Skravletråd :)

Jeg synes ikke mørk sjokolade er veldig godt alene jeg heller. Kan gå til en kopp kaffe:)
Men den med marsipan er jo utrolig god da:D
Jeg synes julemarsipan fra nidar er veldig godt ;)

Julemarsipan fra nidar er jeg med på.Sjokoladegris:D

Mørk sjokolade er ikke sjokolade for meg engang. Det er bare ekkelt og vokser i munnen.
Men marsipan alene er nam! Eller marsipan overtrukket med lys sjokolade derimot. Marsipanhvalene hos candyking smelter i munnen, mmm:D
Firkløver er ok,men ingen favoritt:P
Enig med den mørke sjokoladen altså. Og den har ettersmak som ikke er noe god ! Marsipan er jeg ikke enig i, for det er virkelig ikke godt .
Og firkløver er heller ikke noe jeg velger . :P

Enig med den mørke sjokoladen altså. Og den har ettersmak som ikke er noe god ! Marsipan er jeg ikke enig i, for det er virkelig ikke godt .
Og firkløver er heller ikke noe jeg velger . :p

Ettersmaken er helt grusom!:P
Liker du ikke marsipan!!?? Det er jo så godt:D

Er det mulig da? :p
Det er jo utrolig godt :)
Hadde en episode når jeg var rundt 10 år da jeg spiste marsipan til jeg spydde, etter det har jeg bare ikke klart smaken :P

Hadde en episode når jeg var rundt 10 år da jeg spiste marsipan til jeg spydde, etter det har jeg bare ikke klart smaken :P
Okei, skjønner den. Er jo mye annet godt å spise da;)

Smaken er som baken:D Om du vinner en marsipangris gi meg en lyd og send den i posten til meg;):p
Det er vel helst til mannen det går. Får se om jeg vinner 2 ;)

Pleier å vente med det til første søndag i advent. Kan ikke spise meg helt lei heller:p

Kjedelig å være lei før des. har begynt engang;) Men kjøpte noe veldig deilig marsipan på rema1000 i fjor. Var en relativ stor pølse i gullpapir. Husker ikke hva den het. Men den var virkelig god!

Kjedelig å være lei før des. har begynt engang;) Men kjøpte noe veldig deilig marsipan på rema1000 i fjor. Var en relativ stor pølse i gullpapir. Husker ikke hva den het. Men den var virkelig god!
Okei. Ikke sikker på hva det er. Var det ren marsipan?
Greit å holde seg til desember ja:)

Back
Topp