Skravletråd :)

God kveld:)
Høres ut som du har hatt en fin dag. Det har vi hatt her også. Ble strålende sol på ettermiddagen og det var deilig. Klar for kveldskos her nå:)

Så deilig med sol da. Her har vi hatt lite av det i dag gitt, mest regn.

Her var det overskyet og tåke lenge, før sola endelig kom frem. Spent på hvordan været blir framover, har vært en del uvær rundt om i landet de siste dagene :eek:

Her var det overskyet og tåke lenge, før sola endelig kom frem. Spent på hvordan været blir framover, har vært en del uvær rundt om i landet de siste dagene :eek:

Ja,fyttikatta. Tror det skal bli bedre her til uken.

Ja,fyttikatta. Tror det skal bli bedre her til uken.
Ja, håper på litt sol fremover:)
Har vært litt mye regn i det siste, kanskje ikke så rart når det er høst da :rolleyes:

Vi har ikke hatt regn . Men blå himmel . Og føler meg lurt siden jeg kun såvidt hørte ett torden :( så har jeg fått vite at i Bergen har det lynt og tordnet ! Altså det tar meg 10 minutter til Bergen kommune, så hvorfor unngår det været meg :P

God kveld damer;)
Hatt en fin dag da?

Her har vi vært på hytten i hele dag. Feiret svigermor og søsteren hennes. Veslegutt har storkost seg:D
Har spist deilig fårikål og proppet i meg kaker:D
Tidlig i seng her og dagvakt i morgen:)

Høres ur som en fin dag :)

Her har vi hatt innedag siden det tordner og regner. Ikke lett å underholde en på 3 og en på 2 år :(

Noen som har prøvd lilleba til voksne her? :)

Ja, håper på litt sol fremover:)
Har vært litt mye regn i det siste, kanskje ikke så rart når det er høst da :rolleyes:

Vi får satse på det:D Men så lenge lyn og torden holder seg vekke så overlever jeg mer regn også.

Vi har ikke hatt regn . Men blå himmel . Og føler meg lurt siden jeg kun såvidt hørte ett torden :( så har jeg fått vite at i Bergen har det lynt og tordnet ! Altså det tar meg 10 minutter til Bergen kommune, så hvorfor unngår det været meg :p

Vi kan godt bytte:P

Vi får satse på det:D Men så lenge lyn og torden holder seg vekke så overlever jeg mer regn også.
Er sant det:)
Jeg liker ikke lyn og torden noe spesielt selv:(

Høres ur som en fin dag :)

Her har vi hatt innedag siden det tordner og regner. Ikke lett å underholde en på 3 og en på 2 år :(

Veldig fin:) Skal si veslegutt var trøtt når vi kom hjem:P

Nei, er gjerne ikke det...Skal skje noe hele tiden også eller:P?

Back
Topp