Om du ønsker, klatrer du lett litt oppover. Lenge igjen enda ogsåJada, null stress![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du ønsker, klatrer du lett litt oppover. Lenge igjen enda ogsåJada, null stress![]()
God kveld
Høres ut som du har hatt en fin dag. Det har vi hatt her også. Ble strålende sol på ettermiddagen og det var deilig. Klar for kveldskos her nå![]()
Om du ønsker, klatrer du lett litt oppover. Lenge igjen enda også![]()
Hun er 9 årJa, hender seg det blir noe tull av og tilOkei. Hvor gammel er nr 1 da?
Her var det overskyet og tåke lenge, før sola endelig kom frem. Spent på hvordan været blir framover, har vært en del uvær rundt om i landet de siste dageneSå deilig med sol da. Her har vi hatt lite av det i dag gitt, mest regn.
Hun er jo så stor, så da regner jeg med hun gleder seg veldig til å bli storesøster daHun er 9 årså er stor forskjell mellom de
![]()
Her var det overskyet og tåke lenge, før sola endelig kom frem. Spent på hvordan været blir framover, har vært en del uvær rundt om i landet de siste dagene![]()
Det er ganske sjokkerende hvor store barn jeg får tatt i betraktning at jeg er ganske spinkel (undervektig ifølge bmi).Wæææ! Synes mi er ille nok og jeg får ikke store barn heller. Utrolig hva det er plass til i magen![]()
Ja, håper på litt sol fremoverJa,fyttikatta. Tror det skal bli bedre her til uken.
Vi har ikke hatt regn . Men blå himmel . Og føler meg lurt siden jeg kun såvidt hørte ett tordenSå deilig med sol da. Her har vi hatt lite av det i dag gitt, mest regn.
Ja hun gleder segHun er jo så stor, så da regner jeg med hun gleder seg veldig til å bli storesøster da![]()
Ja, det blir det helt sikkertJa hun gleder segblir mye god hjelp i hun
![]()
God kveld damer
Hatt en fin dag da?
Her har vi vært på hytten i hele dag. Feiret svigermor og søsteren hennes. Veslegutt har storkost seg![]()
Har spist deilig fårikål og proppet i meg kaker![]()
Tidlig i seng her og dagvakt i morgen![]()
Send det været til megHøres ur som en fin dag![]()
Her har vi hatt innedag siden det tordner og regner. Ikke lett å underholde en på 3 og en på 2 år![]()
Ja, håper på litt sol fremover
Har vært litt mye regn i det siste, kanskje ikke så rart når det er høst da![]()
Vi har ikke hatt regn . Men blå himmel . Og føler meg lurt siden jeg kun såvidt hørte ett tordenså har jeg fått vite at i Bergen har det lynt og tordnet ! Altså det tar meg 10 minutter til Bergen kommune, så hvorfor unngår det været meg
![]()
Er sant detVi får satse på detMen så lenge lyn og torden holder seg vekke så overlever jeg mer regn også.
JA! Elsker lyn og tordenVi kan godt bytte![]()
Høres ur som en fin dag
Her har vi hatt innedag siden det tordner og regner. Ikke lett å underholde en på 3 og en på 2 år![]()