Skravletråd :)

Uff da, håper blodtrykket har sunket til neste gang.
Ikke gøy med tverrleie, merker at det er ubehagelig å finne riktig liggestilling når jeg skal sove. Babyen stikker ut på begge sider jo, attpåtil føder jeg store barn :P
Wæææ! Synes mi er ille nok og jeg får ikke store barn heller. Utrolig hva det er plass til i magen:eek:

[ quote="ØnskerSpireNÅ, post: 18092134, member: 84123"]Takk ❤️ 17 desember. Men blir satt igang ca 3 uker før :)[/quote]
Okei, det er jo ikke så alt for lenge til da;) Så spennende :D
Kjenner jeg blir litt misunnelig altså:p

[ quote="ØnskerSpireNÅ, post: 18092134, member: 84123"]Takk ❤️ 17 desember. Men blir satt igang ca 3 uker før :)
Kjenner jeg blir litt misunnelig altså:p[/quote]
Nei er ikke lenge igjen nå :D er jo bare litt over 9 uker til termin, så blir det jo minus den tiden jeg ikke får gått :D

Takk! Hjalp å fortelle om det og en stor pappahånd over panna! Nå sover hun!
Edit! Det skulle jeg aldri sagt. Nå hyyyyyler hun igjen:(
Stakkar lita :( ikke lett å være syk

Kjenner jeg blir litt misunnelig altså:p

Nei er ikke lenge igjen nå :D er jo bare litt over 9 uker til termin, så blir det jo minus den tiden jeg ikke får gått :D
Vet ikke helt hva som skjedde med quotinga der:eek:
Er det første barnet eller har du noen fra før? :)

Med fare for å gjenta meg selv:p
Når er det oppdatering i kveld?
Tar så lang tid å finne frem til innlegg på appen:/

Dååååå snakke vi oppdatering igjen :D ImageUploadedByBV Forum1413053597.225560.jpgImageUploadedByBV Forum1413053605.908835.jpgImageUploadedByBV Forum1413053613.124751.jpgImageUploadedByBV Forum1413053623.791405.jpgImageUploadedByBV Forum1413053631.008239.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

God kveld damer;)
Hatt en fin dag da?

Her har vi vært på hytten i hele dag. Feiret svigermor og søsteren hennes. Veslegutt har storkost seg:D
Har spist deilig fårikål og proppet i meg kaker:D
Tidlig i seng her og dagvakt i morgen:)

God kveld damer;)
Hatt en fin dag da?

Her har vi vært på hytten i hele dag. Feiret svigermor og søsteren hennes. Veslegutt har storkost seg:D
Har spist deilig fårikål og proppet i meg kaker:D
Tidlig i seng her og dagvakt i morgen:)
God kveld:)
Høres ut som du har hatt en fin dag. Det har vi hatt her også. Ble strålende sol på ettermiddagen og det var deilig. Klar for kveldskos her nå:)

Back
Topp