Vi var veldig fornøyd ecco de første årene men ikke de siste vi haddeE ikkje lett det der. Men hvis du vil ligge litt penger i det vil eg anbefale ecco på det sterkeste. Utrolig fornøyd med de på begge ungene
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var veldig fornøyd ecco de første årene men ikke de siste vi haddeE ikkje lett det der. Men hvis du vil ligge litt penger i det vil eg anbefale ecco på det sterkeste. Utrolig fornøyd med de på begge ungene
Så utrolig herligLille gutt hikker som vanlig i magen![]()
![]()
JaSå utrolig herlig
De her fra Viking og leafHva endte du opp med?
Så søteDa er dagens håndarbeid over for idag. Nå har jeg bare vondt i ryggen !
Vis vedlegget 82563Vis vedlegget 82564
Vi var veldig fornøyd ecco de første årene men ikke de siste vi hadde
Jeg har sydd til en del, og bare fått positive tilbakemeldinger, og en del av de er blitt helt avhengig av detSå søtebegynner mer og mer og vurdere babynest.
Hehe, du får gjøre det.Så koselig da
Skal si ifra om jeg er i det tøffe hjørnet en dag!![]()
Jeg ble satt igang 3 uker før. Hadde litt høyere blodtrykk enn vanlig på mandag, så får se på neste kontroll. Tror kanskje jeg ville gått for ks selv med en baby i tverrleieMerka ikke så mye jeg heller. Ble sendt rett fra legen til sykehuset med høyt BT og ble lagt inn. Satt i gang dagen før termin med første.
Andre kom selv på termin. Jeg hadde fått permisjon for å dra hjem for så å komme igjen etter helgen. Riene startet rett etter jeg kom hjem![]()
Denne gangen ligger mini foreløpig i tverrleie så får litt oppfølging pga det. Fortsetter det så blir det KS![]()
Skummelt å bli avhengig av babynest daJeg har sydd til en del, og bare fått positive tilbakemeldinger, og en del av de er blitt helt avhengig av dethun ene de 10-11 mnd og bruker sitt ennå .
Så fin! Flinka!Da er dagens håndarbeid over for idag. Nå har jeg bare vondt i ryggen !
Vis vedlegget 82563Vis vedlegget 82564
Stakkar lita! God bedring til frøkna diHehe, du får gjøre det.
Nå har jeg ei frøken med nesten 39 i feber, har fått pille, har fått dentinox, har fått melk og vil ikke sove, vil ikke være på fanget, vil ikke at jeg stryker på henne når hun ligger i senga(da bare slår hun meg bort.) Hun bare klager om jeg er på rommet hennes og bare gråter om jeg går ut. Lykkelig lørdagskveld![]()
Stakkars lille, god bedringHehe, du får gjøre det.
Nå har jeg ei frøken med nesten 39 i feber, har fått pille, har fått dentinox, har fått melk og vil ikke sove, vil ikke være på fanget, vil ikke at jeg stryker på henne når hun ligger i senga(da bare slår hun meg bort.) Hun bare klager om jeg er på rommet hennes og bare gråter om jeg går ut. Lykkelig lørdagskveld![]()
Jeg trakk beggeOk. Opererte du de ut eller ble de trekt?
Jeg opererte ut min og halvparten ble dekket av staten, så betalte ikke mer enn det jeg heller![]()
Takk! Hjalp å fortelle om det og en stor pappahånd over panna! Nå sover hun!Stakkar lita! God bedring til frøkna di
Takk... Skjønner bare ikke hva som er galt. Almenntilstanden har vært fin i dag... Litt dårlig matlyst, men fått i seg litt gjevnt og trutt gjennom hele dagen likevel. Hun som egentlig er såååå glad i å sove.Stakkars lille, god bedring
Ser ikke poenget med å gi godteri til små barnSå ja, da blir det mer på meg. Namnam
![]()
Den i magen tåler at jeg får i meg godis i helgen, men ikke ellers. Ikke bra med for mye sukker når man er gravid.Hva med den i magen?
Hahaha
Ser godt poenget ditt![]()
Jeg ble satt igang 3 uker før. Hadde litt høyere blodtrykk enn vanlig på mandag, så får se på neste kontroll. Tror kanskje jeg ville gått for ks selv med en baby i tverrleieikke at du har noe valg men. Får håpe baby snur seg uansett da
![]()
Kjipt med tåke
Hvem har bursdag da?