Skravletråd :)

Hva endte du opp med? :)

Sent from my iPhone using BV Forum
De her fra Viking og leaf

135620.jpeg

135502.jpeg

Så koselig da:D
Skal si ifra om jeg er i det tøffe hjørnet en dag!:p
Hehe, du får gjøre det.
Nå har jeg ei frøken med nesten 39 i feber, har fått pille, har fått dentinox, har fått melk og vil ikke sove, vil ikke være på fanget, vil ikke at jeg stryker på henne når hun ligger i senga(da bare slår hun meg bort.) Hun bare klager om jeg er på rommet hennes og bare gråter om jeg går ut. Lykkelig lørdagskveld:D

Merka ikke så mye jeg heller. Ble sendt rett fra legen til sykehuset med høyt BT og ble lagt inn. Satt i gang dagen før termin med første.

Andre kom selv på termin. Jeg hadde fått permisjon for å dra hjem for så å komme igjen etter helgen. Riene startet rett etter jeg kom hjem :P

Denne gangen ligger mini foreløpig i tverrleie så får litt oppfølging pga det. Fortsetter det så blir det KS :P
Jeg ble satt igang 3 uker før. Hadde litt høyere blodtrykk enn vanlig på mandag, så får se på neste kontroll. Tror kanskje jeg ville gått for ks selv med en baby i tverrleie:p ikke at du har noe valg men. Får håpe baby snur seg uansett da :)

Jeg har sydd til en del, og bare fått positive tilbakemeldinger, og en del av de er blitt helt avhengig av det :P hun ene de 10-11 mnd og bruker sitt ennå .
Skummelt å bli avhengig av babynest da :p

Hehe, du får gjøre det.
Nå har jeg ei frøken med nesten 39 i feber, har fått pille, har fått dentinox, har fått melk og vil ikke sove, vil ikke være på fanget, vil ikke at jeg stryker på henne når hun ligger i senga(da bare slår hun meg bort.) Hun bare klager om jeg er på rommet hennes og bare gråter om jeg går ut. Lykkelig lørdagskveld:D
Stakkar lita! God bedring til frøkna di

Hehe, du får gjøre det.
Stakkars lille, god bedring

Stakkars lille, god bedring
Takk... Skjønner bare ikke hva som er galt. Almenntilstanden har vært fin i dag... Litt dårlig matlyst, men fått i seg litt gjevnt og trutt gjennom hele dagen likevel. Hun som egentlig er såååå glad i å sove.

Hva med den i magen? :p
Hahaha
Ser godt poenget ditt ;)
Den i magen tåler at jeg får i meg godis i helgen, men ikke ellers. Ikke bra med for mye sukker når man er gravid.
I know, vi har jo snakket om det der;) unger og godis og det å si nei... Bla bla bla...

Jeg ble satt igang 3 uker før. Hadde litt høyere blodtrykk enn vanlig på mandag, så får se på neste kontroll. Tror kanskje jeg ville gått for ks selv med en baby i tverrleie:p ikke at du har noe valg men. Får håpe baby snur seg uansett da :)

Uff da, håper blodtrykket har sunket til neste gang.
Ikke gøy med tverrleie, merker at det er ubehagelig å finne riktig liggestilling når jeg skal sove. Babyen stikker ut på begge sider jo, attpåtil føder jeg store barn :P

Back
Topp