Skravletråd :)

Der er jeg faktisk ganske uenig. Tror det er mange som faktisk ikke tenker så langt før de blir minnet på det ;)

Han har vært gjennom dette to ganger før. Å bli irettesatt gang på gang er han vant til. Han vet godt at jeg sliter med en del komplikasjoner. Jeg ser det på han når han drøyer til siste sekund med å fortelle meg om planene sine at han er fullt klar over situasjonen. Han bare driter rett ut i det! But Hey, two can play this game :)

Nei, ikke ennå.
Jeg klarer ikke å si noe der og da for han sier alltid ifra foran ungene for han vet at krangling foran ungene er uaktuelt.

Jeg ville absolutt snakket med ham da en dag dere har mulighet til litt barnefri ;) skjønner at det ikke alltid er lett å si noe der og da, men syns du da burde ta det opp med ham når begge er rolige ;)

Han har vært gjennom dette to ganger før. Å bli irettesatt gang på gang er han vant til. Han vet godt at jeg sliter med en del komplikasjoner. Jeg ser det på han når han drøyer til siste sekund med å fortelle meg om planene sine at han er fullt klar over situasjonen. Han bare driter rett ut i det! But Hey, two can play this game :)

Det er jo selvfølgelig forskjell på folk, spesielt mellom kjønn. Kan jo hende han tenker et eller annet også som ingen andre vet om.
Jeg tenker det er bedre med en rolig prat om det, enn irettesettelse. Men det er hva jeg mener ;)

Jeg ville absolutt snakket med ham da en dag dere har mulighet til litt barnefri ;) skjønner at det ikke alltid er lett å si noe der og da, men syns du da burde ta det opp med ham når begge er rolige ;)

Hvis jeg ikke kaster han ut idag så tar jeg det nok opp med han når ungene er i barnehagen på mandag ;) :P

Det er jo selvfølgelig forskjell på folk, spesielt mellom kjønn. Kan jo hende han tenker et eller annet også som ingen andre vet om.
Jeg tenker det er bedre med en rolig prat om det, enn irettesettelse. Men det er hva jeg mener ;)

Har snakket om det i snart 8 mnd. Den siste måneden vil jeg egentlig bare ha litt fred i heimen :)

Men ja, kommer til å ta det opp med han på mandag :)

Har snakket om det i snart 8 mnd. Den siste måneden vil jeg egentlig bare ha litt fred i heimen :)

Men ja, kommer til å ta det opp med han på mandag :)

Så bra. Håper det ordner seg for dere ;)

Finnes alltid skrekkhistorier rundt omkring om alt. De må man bare la være å bry seg om ;)

Hvordan har du det ellers i dag da? :D
phu! Joda, har fått rydda kjøkken og fylt en svartsekk med gammel mat, pottis og div :p så nå er det bare å pakke det som er. Nettopp kommet hjem fra butikken. Tom. kjøpt bursdagsgave til mamma som ikke har bursdag før 1.nov :) så nå venter jeg og snuppa på at Søskenbarna og tanta skal komme hjem så vi kan gå dit:)
Du da?

Hahaha. Stilig!!! Da e ikkje værst å ha lika mangen poeng :D

Edit: blir spennende å se ken som har 3 plassen no om 10 min på neste oppdatering :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Nå er jeg spent på å sjekke :p hadde 3.imorges tror jeg. Men har jo skravla null idag.

Må bare spy ut litt frustrasjon. Jeg har vært alene med ungene (3 og 2 år gamle) i tre uker før mannen kom hjem igår. Jeg er straks høygravid og trodde virkelig at han innså hvor sliten jeg er, men nei da! Han var en liten tur innom kontoret idag før han dro til Oslo på motorshow!!!!! Kjenner jeg han rett så kommer han ikke hjem før langt ut på natt! Ååååå! Er det mulig!!!!
:eek::eek: er det mulig????
Sa du ingenting? Faktisk så skal ikke det være nødvendig.... Å fytti! Jeg hadde flydd i flint!

phu! Joda, har fått rydda kjøkken og fylt en svartsekk med gammel mat, pottis og div :p så nå er det bare å pakke det som er. Nettopp kommet hjem fra butikken. Tom. kjøpt bursdagsgave til mamma som ikke har bursdag før 1.nov :) så nå venter jeg og snuppa på at Søskenbarna og tanta skal komme hjem så vi kan gå dit:)
Du da?

Har fått gjort litt da ;)
1. November er ikke sååå lenge til. Hehe
Koselig med besøk vel? ;)

Her skal vi til svigerinne og spise pizza. Er parkfestival i helga, så fåe se om jeg orker å stikke snuta innom Stage Dolls... hadde vært gøy når det først skjer noe her :confused:

Back
Topp