Veldig greitGreit å ha do i nærheten da![]()
Håper bare magen retter seg i løpet av helga...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig greitGreit å ha do i nærheten da![]()
Ja, de virker tipp topp nå
Hvorfor blir det ikke gøy hos deg??? Dårlig form fortsatt?
Takk skal du haKlar for ein ny oppdatering jenter? Her kommer enVis vedlegget 82525Vis vedlegget 82526Vis vedlegget 82527Vis vedlegget 82528Vis vedlegget 82529
Sent from my iPhone using BV Forum
Nam, du frister med middag hele tiden duHar invitert mine foreldre på komle i morgenGud så mye arbeid. Men oooh! så godt !
![]()
Komle/kompe/raspeball. Men uten sånn ekkel kjøttdott i midten![]()
Ååh...så nydelig
Den var utrolig fin, synes du er flink jeg
Er alltid klar for detKlar for ein ny oppdatering jenter? Her kommer enVis vedlegget 82525Vis vedlegget 82526Vis vedlegget 82527Vis vedlegget 82528Vis vedlegget 82529
Sent from my iPhone using BV Forum
Niks, kjedelige grovbrødskiver til frokost. Den blir tatt frem igjen i kveld når ungene er i sengGrei tid å starte det ja
Sovnet hun fort igjen da?
Kina til frokost?haha
Niks, kjedelige grovbrødskiver til frokost. Den blir tatt frem igjen i kveld når ungene er i seng![]()
Woop woop! Det er ikke værst! Stiller gjerne opp om du vil være tøff igjen jegDere er jaggu tøffe altså
Jeg har møtt en gjeng fra desember10 forumet engang, veldig koselig![]()
Den var utrolig fin, synes du er flink jeg![]()
Tusen takk dere toÅåh...så nydelig![]()
Hva skjer i helga da jenter ?
Jeg og Kengu skulle vel strengt tatt hatt delt 3.plass da men....
Takk skal du ha![]()
Er alltid klar for det
Godt du holder orden og oppdaterer oss![]()
Skjer ikke så mye , har manne og barnefri helgHva skjer i helga da jenter ?
Kan ikke for detNam, du frister med middag hele tiden du![]()
Ja. Om vi ikke inviterer en gang i blant, tror jeg ikke de orker invitere oss heller hele tidenLønner seg vel det![]()
Ååå! Var på Stage Dolls i sommer. Riktignok ikke edruVar på superkoselig skravlekveld med en herfra for første gang i går
I kveld er det Stage Dolls konsert somjeg har veldig lyst til å få med meg, men ser mørkt på det siden formen ikke er på topp.
I morgen er det bursdagsfeiring for nevøen min som blir 12 neste helg
Du da?