ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Ja er det det gjør, så er det ganske kjedelig å strikke to bein og to armerOk
Enig i at den er litt kjedelig egentlig. Tar lang tid før man kommer til mønsteret og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er det det gjør, så er det ganske kjedelig å strikke to bein og to armerOk
Enig i at den er litt kjedelig egentlig. Tar lang tid før man kommer til mønsteret og![]()
God margin ned til 30 ja, men vil ikke falle fra topp 10Ja, da må dumen fremdeles god margin da
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jaaa.... Kanskje legge henne litt tidligere idagHaha, så søt da![]()
Ja det er detKjekt å bruke opp det også![]()
Nei det var ikke ptoblem med de, men synes hun kunne trekt den i samma slengen hun holdt påvar også under 20 år da så var ikke så dyrt
Ja er det det gjør, så er det ganske kjedelig å strikke to bein og to armermen alltid gøy å bli ferdig med noe da
![]()
Det husker jeg ikke, under 1000.Kjedelig daMye måtte du betale for det da?
Tenkte å finne frem stoff nå. Og syDet er det absolutt. Neste gang jeg strikker noe skal jeg ha mer mønster da tror jeg![]()
Det husker jeg ikke, under 1000.
God margin ned til 30 ja, men vil ikke falle fra topp 10![]()
Jeg og Kengu skulle vel strengt tatt hatt delt 3.plass da men....Klar for ein ny oppdatering jenter? Her kommer enVis vedlegget 82525Vis vedlegget 82526Vis vedlegget 82527Vis vedlegget 82528Vis vedlegget 82529
Sent from my iPhone using BV Forum
Kommer aldri til å tørre å trekke tannaKjedelig daMye måtte du betale for det da?
Nå er det babyrede som står for turOoh.hva skal du sy?![]()
Kommer aldri til å tørre å trekke tannahva om den sitter fast?
![]()
NeeeiUnnskyld. Var ikke meningen å skremme deg
Vil tro du hadde hatt større plager
Men uansett så var det ikke noe problem å ta den ut her.de har jo gjort det før, og jeg merket absolutt ingenting til det![]()
Neeeidet går bra. Men har hørt mye rart tidligere. Den slipper sikkert taket lett som bare det
![]()
Lønner seg vel detMå jo det også innimellom![]()
Ja, de virker tipp topp nåGøy med bursdag da
Og koselig med besøk
Har de blitt friske igjen?
Ser ut som det ikke blir så mye gøy her i dag![]()
Hehe...er nok ikke dumt å bytte ut sjokolade innimellomHihiikke sant . Det er viktig å kose seg , med annet en sjokolade innimellom og
![]()
![]()