Skravletråd :)

Hadde vært kjempegøy.
Var innom der i fjor, men kom ikke inn på konserten fordi de mente jeg var for full :oops:
Hadde trent i 5 timer, tatt meg 4 øl, og løpt frem og tilbake minibanken fordi jeg var sent ute...haha :p

Er jo ikke forkjøla lenger da heldigvis :) men er jo helt tom for energi :o slitsomme greier :(
Spennende å se hvordan det blir med jobb igjen..hehe
Hahah :P den er lei.
Tom for energi er ikke noe å spøke med :( det er virkelig slitsomt å gjøre alt da !

Hehe, i know. Vi pleier å dra sent, mindre folk der da.Men han er på jobb hver eneste dag denne uken og neste uke. På grunn av at hans assisterende er på ferie og jula skal ut. Og nesteuke skal jeg på møte i to dager og jula skal ut hos meg. Må ha noen ting på plass på grunn av badet vi pusser opp. Men da handler vi alt vi skal ha av småtingene vi mangler til babyen også.. han jobber "kortest" i dag. Kommer ann på hvor raske dem er på å jobbe. Så skal vi på Egon i dag så. Blir samme veien. Derfor vi velger galskapen.
Ofte er det jo kun lørdager man har tid til sånt. Det gjelder veldig mange tror jeg :)

Hahah :P den er lei.
Tom for energi er ikke noe å spøke med :( det er virkelig slitsomt å gjøre alt da !

Ja, slitsomt å gå på do nesten!!! Hahaha:p

Får jo ikke sove heller da :oops:

Siden desember? :o oi det hadde ikke jeg klart!
Joda:) Trodde det var pga hull i ei tann og jeg hadde aldri borra før. Kom meg til tannlege i mai og borra. Men det var jo ikke hulltanna... Det var jo betennelse rundt visdomstanna:eek:

Joda:) Trodde det var pga hull i ei tann og jeg hadde aldri borra før. Kom meg til tannlege i mai og borra. Men det var jo ikke hulltanna... Det var jo betennelse rundt visdomstanna:eek:

Hvordan er den i dag da? ;)
Visdomstenner er noe unødvendige greier :p hehe

Ja. Hva er poenget med visdomstennene liksom? :o Har bare to nå da. Ei er ikke kommet. Ei er trukket pga betennelse i den. Og den ene er fullt ute og siste er ikke kommet helt ut og gjør livet mitt til ett lite helvete innimellom :p Shiten altså!

Ja. Hva er poenget med visdomstennene liksom? :o Har bare to nå da. Ei er ikke kommet. Ei er trukket pga betennelse i den. Og den ene er fullt ute og siste er ikke kommet helt ut og gjør livet mitt til ett lite helvete innimellom :p Shiten altså!

Tror de er der for å plage folk :p
Har ingen jeg nå :)
Hadde to, som jeg hadde betennelse i støtt og stadig, begge er fjernet np :D
De tor andre har aldri kommet opp :D

Klar for ein ny oppdatering jenter? Her kommer en ;) ImageUploadedByBV Forum1413028782.234089.jpgImageUploadedByBV Forum1413028790.200388.jpgImageUploadedByBV Forum1413028798.417628.jpgImageUploadedByBV Forum1413028819.017415.jpgImageUploadedByBV Forum1413028828.000176.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme som igår. Må vel skylle med litt corsidyl (sa vel cosylan igår :p), men begynner å bli tomt.

Har to nede. Ingen oppe :rolleyes: merkelige greier.

Samme som igår. Må vel skylle med litt corsidyl (sa vel cosylan igår :p), men begynner å bli tomt.

Det gjorde du kanskje ja..hehe
Corsidyl fungerer kanskje litt bedre :p haha
Får få deg noe mer da ;)

Det gjorde du kanskje ja..hehe
Corsidyl fungerer kanskje litt bedre :p haha
Får få deg noe mer da ;)
Har ikke cosylan engang :p får vel dra på apoteket entur senere.

Har to nede. Ingen oppe :rolleyes: merkelige greier.

Samme som jeg hadde. Slet med betennelser lenge!!! Og den ene satt fast i kjevebeinet :o hehe
Men de fikk den ut ganske fort da ;)

Back
Topp