ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Hvilke smak er de gule kinaene? Har bare smakt de rødeDa var jeg hjemme. Måtte bare lete etter tlf i 10 min med en gang jeg kom inn døra
Kjempekoselig kveld i dag da Huleboer!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke smak er de gule kinaene? Har bare smakt de rødeDa var jeg hjemme. Måtte bare lete etter tlf i 10 min med en gang jeg kom inn døra
Oppdatering igjen jenter
Vis vedlegget 82472Vis vedlegget 82473Vis vedlegget 82474Vis vedlegget 82475Vis vedlegget 82476
Sent from my iPhone using BV Forum
Så artig at dere koste dere daDa var jeg hjemme. Måtte bare lete etter tlf i 10 min med en gang jeg kom inn døra
Savner jo nesten hjembyen min av alt det østfold snakket![]()
Godt du kom trygt frem. Kjør pent tilbake også da. Hils minimannen fra meg![]()
Næsj! Jeg hadde garantert spist så lenge jeg var våken. Som gravid klarer jeg virkelig ikke å legge meg om jeg allerede har kjent at jeg er sulten. Da hadde jeg fått tvangstanker![]()
Jeg vet. Men tannlegen ville ikke trekke den før etter fødsel. Så får vel innkallelse på nyåret tenker jeg![]()
Nå, damer! Nå er det min turGod natta og sees i morgen
![]()
Hvilke smak er de gule kinaene? Har bare smakt de røde![]()
For å fjerne betennelsen ja? Har holdt på å skylt med sprøyte og cosylan og det er bedre. Men jeg burde vel fått noe som fjernet betennelsen ja så jeg får trekt den.De gir deg vel ikke bedøvelse om det er betennelse i den heller?
Du må vel kunne få noe for å fjerne bedøvelsen?![]()
Så artig at dere koste dere damye baksnakking tenker jeg
![]()
Hæ? Må jo få bedøvelse?:Hadde det gøy vi
Skjønner ho har vært å sladra ja...haha
For å fjerne betennelsen ja? Har holdt på å skylt med sprøyte og cosylan og det er bedre. Men jeg burde vel fått noe som fjernet betennelsen ja så jeg får trekt den.
Greit med litt ekstra smerter, kanskje fødselen ikke blir like vond da![]()
Var det noe stor forskjell på de da?Det var puffet hvete fant vi utde vanlige er mais
![]()
Finnes gravid-vennlig antibiotika. Fryktelig dårlig på alt sånt, har aldri gått på det tror jeg.Haha, bare å be mannen dra den ut![]()
Eller ta det samtidig med fødsel?hahaha
Vet ikke hvordan det er med antibiotika når man er gravid jeg!? men betennelsen må jo ihvertfall ut før tanna![]()
Hæ? Må jo få bedøvelse?:![]()
Var det noe stor forskjell på de da?
HahaHæ??? Trenger ikke bedøvelse for å skravlehaha
Men bedøvelsen virker dårlig når du har betennelse, så du må få ut betennelsen først![]()
Finnes gravid-vennlig antibiotika. Fryktelig dårlig på alt sånt, har aldri gått på det tror jeg.
Da har jeg gjerne ikke gått glipp av noeLitt, men ikke kjempe. Men rød kina er vel fortsatt best![]()