Joda, går vel litt for det samme detEr det ikke det man kaller det når man slarver en hel kveld?![]()
Bra de har kost dykk då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, går vel litt for det samme detEr det ikke det man kaller det når man slarver en hel kveld?![]()
Kom meg opp fire plassar eg ogEg klatra meg vist ein plass opp eg også.
Sent from my iPhone using BV Forum
Så fint det var daMesterverket jeg måtte bygge til min datter i dag. Gaven fra farmora si ♡![]()
God nattaMå legge inn årane her og! Ha ein vidare god kveld fruer og frøkner! God natt![]()
Godt dere koser dere daDet går skikkelig bra! Vi har fått trykket i oss mye godt og fått baksnakket enda mer![]()
Nå har hun dratt hjem. Dette skal absolutt gjentas. Super hyggelig!![]()
Vel, vel jugepave. Du sa noe annet i sta![]()
Godt du kom trygt frem. Kjør pent tilbake også da. Hils minimannen fra megHelt enig
Nå står jeg og venter på minimannen![]()
Bare å gjøre som på barneskolen da... Pugge! Eller Google og puggebusted! Er rett og slett elendig på norsk geografi.
Åh! *letta* trodde det bare var meg... Gubben synes jeg er litt merkelig når jeg blir sånn. Er vel en dameting sikkert...Skjønner ikke hva du mener....?*kikkeuskyldigoppitaket*
![]()
Takk! Selv om jeg er sliten i dag har det vært skikkelig hyggelig.Godt dere koser dere da![]()
Kom meg opp fire plassar eg og![]()
Wow! Så flinkMå legge inn årane her og! Ha ein vidare god kveld fruer og frøkner! God natt![]()
Pugging funker dårlig. Har pugga mye og kunne det frem til prøven var over. Nå kan jeg ingentingBare å gjøre som på barneskolen da... Pugge! Eller Google og pugge![]()
God kveldGod kveld
Venninnebsøket har dratt, jeg får vel finne senga snart![]()
Jeg og. Men det er pga jeg ikke har giddet å lage meg mat idagUsj... Er skikkelig sultenlitt seint å spise kanskje
![]()
Skjerte opp ett eple og får spise litt kokesjokolade etterpå. Så får jeg håpe jeg overlever til imorgenJeg og. Men det er pga jeg ikke har giddet å lage meg mat idag![]()