ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
HeiHei hei jenter. Vært fraværende i dag. Kordan går det med dåke?![]()
Noen planer for kvelden?
Sent from my iPhone using BV Forum
Her er jeg alene hjemme med valpen , mann og barn er sendt på hyttetur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiHei hei jenter. Vært fraværende i dag. Kordan går det med dåke?![]()
Noen planer for kvelden?
Syns ikke det er kjempe godt, men helt greit. Frøkena derimot er kjempe glad i detNam! Svenske kjøttboller er jo så godt![]()
Forstår hun godtSyns ikke det er kjempe godt, men helt greit. Frøkena derimot er kjempe glad i det![]()
Hei. Må være lov det. Går bra her. Lette etter deg for å finne oppdatering. Fant den til slutt. Så du har vært savnetHei hei jenter. Vært fraværende i dag. Kordan går det med dåke?![]()
Noen planer for kvelden?
Ja, det er ikke mye som skal til altsåDere er så lett påvirkelige når det gjelder matveien her inne til tider![]()
Heinettopp tatt turen innom her jeg og
![]()
Her er jeg alene hjemme med valpen , mann og barn er sendt på hytteturså jeg skal bare slappe av og strikke litt
![]()
Har aldri prøvet med pommfriForstår hun godtdet er spesielt godt med fløtesaus og pommesfrit
![]()
Hei og hoppHei hei jenter. Vært fraværende i dag. Kordan går det med dåke?![]()
Noen planer for kvelden?
Så deilig. Da får du slappet av litt.God kveld
Endelig helg! Poden spiller fotball, mannen lager mat![]()
Nanbrød er jo så godtUtrolig godt jaMed nanbrød til
God og mett nå
Minsta likte det også utrolig godt. Delte opp nanbrødet sitt og stappa alt av ris og kjøtt og saus oppi da
syns det var best hu
![]()
Hei. Må være lov det. Går bra her. Lette etter deg for å finne oppdatering. Fant den til slutt. Så du har vært savnet![]()
Ligger å snoker på ikea.no, skal en tur i morgen. Må planlegge det jeg skal ha så jeg kanskje slipper en tur til før jul. Gidder ikke å vakkle der som ei and. Blir i så fall kun for små ting.
Du da?
Biff er jo alltid godt. Så skjønner su gleder deg daVi hadde svenske kjøttboller i fløtesaus med potet i dag. Ikke sånn kjempe godt men helt ok. I søndag blir det biffdet gleder jeg meg til.
Det er det beste som skjer!Heldig dere er som har spist middag mye borteelsker å slippe å lage mat, jeg
![]()
Ja med ovnsstekte grønnsaker.Biff er jo alltid godt. Så skjønner su gleder deg da![]()
Ja det er herligSå koselig då. Deilig å bare slappe av og ta livet med ro
Så kjedelig. Håper likevel det går riktig vei nå daHåper jeg også, men tviler
Fortsatt løs i magen...
Fikk det servert på IKEA førHar aldri prøvet med pommfri
Ja det skal jeg prøve neste gang vi skal ha detFikk det servert på IKEA førdu burde prøve
![]()
Hei og hopp
Ikke vært mye innom her i dag jeg heller. Satser på en rolig kveld her med god mat og noe bra på tven
Enn der?