Skravletråd :)

Hei hei jenter. Vært fraværende i dag. Kordan går det med dåke? :)

Noen planer for kvelden?

Sent from my iPhone using BV Forum
Hei. Må være lov det. Går bra her. Lette etter deg for å finne oppdatering. Fant den til slutt. Så du har vært savnet ;)

Ligger å snoker på ikea.no, skal en tur i morgen. Må planlegge det jeg skal ha så jeg kanskje slipper en tur til før jul. Gidder ikke å vakkle der som ei and. Blir i så fall kun for små ting.

Du da?

Dere er så lett påvirkelige når det gjelder matveien her inne til tider :p
Ja, det er ikke mye som skal til altså :rolleyes:
Skal heldigvis ha en god middag her også i dag da;)

Hei :) nettopp tatt turen innom her jeg og :)
Her er jeg alene hjemme med valpen , mann og barn er sendt på hyttetur :) så jeg skal bare slappe av og strikke litt :)

Så koselig då. Deilig å bare slappe av og ta livet med ro :D

Hei hei jenter. Vært fraværende i dag. Kordan går det med dåke? :)

Noen planer for kvelden?

Hei og hopp:)
Ikke vært mye innom her i dag jeg heller. Satser på en rolig kveld her med god mat og noe bra på tven :)
Enn der?

Hei. Må være lov det. Går bra her. Lette etter deg for å finne oppdatering. Fant den til slutt. Så du har vært savnet ;)

Ligger å snoker på ikea.no, skal en tur i morgen. Må planlegge det jeg skal ha så jeg kanskje slipper en tur til før jul. Gidder ikke å vakkle der som ei and. Blir i så fall kun for små ting.

Du da?

Hihi. Eg har no vært innom med en oppdatering i ny og ne :D

Her skal snart ungene i seng så eg kan skravle og se tv :)

Hei og hopp:)
Ikke vært mye innom her i dag jeg heller. Satser på en rolig kveld her med god mat og noe bra på tven :)
Enn der?

Her blir det nok avslapping forran tv'n og så blir da jo å oppdatere litt her og få ut et resultat seinere :)

Back
Topp