Skravletråd :)

Får håpe det ja :)

Allergi mot sjokolade, men kan spise i små mengder ;)
Har også allergi mot nøtter, mandler og sitrus :p
Ja ok, derfor du bare skal smake. Skjønner den. Men er jo bra å ha en unnskyldning til seg selv for å ikke spise for mye sjokolade.

Jeg er jo melkeintolerant ikke allergi. Så kan spise litt men ikke mye. Ikke alltid like lwtt å stoppe deimot.

Ja ok, derfor du bare skal smake. Skjønner den. Men er jo bra å ha en unnskyldning til seg selv for å ikke spise for mye sjokolade.

Jeg er jo melkeintolerant ikke allergi. Så kan spise litt men ikke mye. Ikke alltid like lett å stoppe deimot.

Har alltid vært ganske flink med sjokolade siden det ikke er noen favoritt da ;)

Var bulder og brak her i drammens omrpset alle fall..

Tror kanskje det braket mer der ja. Hørte det her, men var et stykke unna. Men det blåser forferdelig, og vifta på kjøkkenet bråker i vinden :p

Høres ut som vår helg.
I dag får jeg besøk av småkusinene, i morgen er det bursdag for Vesla med venner av meg og sambo. Søndag er det kirken for å få kirkeboken og bursdag for vesla med familien :-P
Hehe...ja, denne helgen går nok fort for oss begge:p

Nei, og da blir jo ikke mannen byttet ut heller med det første:p
Ble snuppa glad??
Hu ble veldig glad. Men mamman er ikke kjapp nok å bygge dette slottet :p Utålmodig sjel. Nå mangler jeg siste pakken med smådeler da. Men må starte på middag. Så da spillet de riverolf på wiien til eldste imellomtiden :p

Tikka masala i dag ja :D

Hu ble veldig glad. Men mamman er ikke kjapp nok å bygge dette slottet :p Utålmodig sjel. Nå mangler jeg siste pakken med smådeler da. Men må starte på middag. Så da spillet de riverolf på wiien til eldste imellomtiden :p

Tikka masala i dag ja :D
Haha...du må jo forte deg:p slott har nemlig ikke tid til å vente:p
Her blir det bare pølse og pasta idag...:)

Haha...du må jo forte deg:p slott har nemlig ikke tid til å vente:p
Her blir det bare pølse og pasta idag...:)
Pølse og pasta er jummi! Hadde planer om tikka på mandag ser du :p Men har mer eller mindre spist middag hos andre eller mannen har jobba overtid. Kjøttet er siste dag i dag. Så MÅ lage det nå :p
Dessuten var det jo bare lunsj i byen :p Hihi!

Slottet må nok vente til etter middag nå :p

Guttetrolla er nok i flertall over hele landet vil jeg tro:p
Og de er de skumleste:oops:

Helt sikker på det? :o
Haha
Har sett noen jentetroll som så ganske skumle ut og...:confused:

Back
Topp