Skravletråd :)

Gubben er med. :-)

Du får komme bort om du ser en fortumlet raring som ser etter en trollprinsesse ;) hehe
Skal ihvertfall inn på Maximat en tur, og holder meg nok rundt der ;)

Klart, det er nok slitsomt å være alene når man både er gravid og har barn fra før:)
Krysser fingre for at det går lettere enn fryktet!
Vi skal klare å kose oss vi :)

Du får komme bort om du ser en fortumlet raring som ser etter en trollprinsesse ;) hehe
Skal ihvertfall inn på Maximat en tur, og holder meg nok rundt der ;)
Er vel dit vi skal å. :-)

Såppas ja :D husker ikke så godt jeg xD

Husker det veldig godt jeg :)
Jobbet på besøksgård og alle barna våknet. Vi hadde litt utkledning og mannekeng oppvisning :p hehe

Da er det jobb igjen da ! Til dere som har fri i helgen kos dere :) jeg skal jobbe fram til tirsdag

Da er det jobb igjen da ! Til dere som har fri i helgen kos dere :) jeg skal jobbe fram til tirsdag

Håper du får en fin jobbehelg.
Her skal jeg på sofaslækking og skravlekveld hos Huleboer! i dag, også blir det bursdag til nevøen min på søndag :D

Huff, kan ikke forestille meg hvordan det kan være :(
Håper jeg slipper å oppleve det..
Min største frykt nå er at det skal skje noe med snuppa i magen. Har lest for mye om ting som har gått galt.... :( er jo snart 31 uker og man tror man er trygg, men man er jo aldri det.

Min største frykt nå er at det skal skje noe med snuppa i magen. Har lest for mye om ting som har gått galt.... :( er jo snart 31 uker og man tror man er trygg, men man er jo aldri det.

Jeg tror det at så fort man blir gravid så begynner man å bekymre seg :(
Men for å tenke positivt på det, så er det vel egentlig ganske liten % som opplever det såpass sent ? ;)

Jeg tror det at så fort man blir gravid så begynner man å bekymre seg :(
Men for å tenke positivt på det, så er det vel egentlig ganske liten % som opplever det såpass sent ? ;)
Tror egentlig ikke det er % engang. Fra den dagen den første testen var positiv, visste både jeg og gubben at nå skulle vi være bekymret resten av livet :p

Back
Topp