Det håper jeg alle slipper i grunn, det vr en vondt tid for de og for de rundt .Huff, kan ikke forestille meg hvordan det kan være
Håper jeg slipper å oppleve det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg alle slipper i grunn, det vr en vondt tid for de og for de rundt .Huff, kan ikke forestille meg hvordan det kan være
Har aldri vært borti hotell der desverre...tror ikke det er så mange i selve Holmestrand daKan du anbefale et hotell i nærheten av Holmestrand?
Gubben er med.![]()
Fillern, vi skal på kurs 3 dager i februar å jeg orker ikke kjøre frem og tilbake.Har aldri vært borti hotell der desverre...tror ikke det er så mange i selve Holmestrand da![]()
Vi skal klare å kose oss viKlart, det er nok slitsomt å være alene når man både er gravid og har barn fra før
Krysser fingre for at det går lettere enn fryktet!
Prøv GoogleFillern, vi skal på kurs 3 dager i februar å jeg orker ikke kjøre frem og tilbake.
Er vel dit vi skal å.Du får komme bort om du ser en fortumlet raring som ser etter en trollprinsessehehe
Skal ihvertfall inn på Maximat en tur, og holder meg nok rundt der![]()
Såppas jahusker ikke så godt jeg xD
Da er det jobb igjen da ! Til dere som har fri i helgen kos derejeg skal jobbe fram til tirsdag
Min største frykt nå er at det skal skje noe med snuppa i magen. Har lest for mye om ting som har gått galt....Huff, kan ikke forestille meg hvordan det kan være
Håper du får en fin jobbehelg.
Her skal jeg på sofaslækking og skravlekveld hos Huleboer! i dag, også blir det bursdag til nevøen min på søndag![]()
Min største frykt nå er at det skal skje noe med snuppa i magen. Har lest for mye om ting som har gått galt....er jo snart 31 uker og man tror man er trygg, men man er jo aldri det.
Da er det jobb igjen da ! Til dere som har fri i helgen kos derejeg skal jobbe fram til tirsdag
Får gjøre det etterhvertPrøv Googlevet det er et hotell der nede ved vannet, men aner ikke hvor bra det er
![]()
Håper det blir en fin jobbehelg for deg.Da er det jobb igjen da ! Til dere som har fri i helgen kos derejeg skal jobbe fram til tirsdag
Tror egentlig ikke det er % engang. Fra den dagen den første testen var positiv, visste både jeg og gubben at nå skulle vi være bekymret resten av livetJeg tror det at så fort man blir gravid så begynner man å bekymre seg
Men for å tenke positivt på det, så er det vel egentlig ganske liten % som opplever det såpass sent ?![]()
Jeg bekymret meg hele svangerskapet men så var det jaggu mye styr også.Jeg tror det at så fort man blir gravid så begynner man å bekymre seg
Men for å tenke positivt på det, så er det vel egentlig ganske liten % som opplever det såpass sent ?![]()
Ja for viss ikke sprekker de i hudenÅ??? Liker de seg best i skyggene?!![]()