Skravletråd :)

Det skal du ikke heller, det har jeg bestemt! Holder med en, om man først må, liksom!

Det er bra :)
Syns det holder med den ene ja. Og er faktisk glad det skjedde såpass tidlig når det først måtte skje :)

Jeg har aldri mistet, men svigerinnen min mistet 3 ganger, 2 av de ganske langt ut i svangerskapet. Å se henne gå gjennom det var fryktelig.

Huff, det kan jeg tenke meg.
Jeg kjenner ikke noen som har mistet langt ut som jeg vet om, men ser for meg at det må være helt forferdelig... :(

Etter lite søvn i natt sitt eg stuptrøtt på jobben. Minsten hylte til kl var over 2. Og når vi da må opp litt før kl6 e ikke det så mangen timene. Godt det e helg om 4 timer :D

Men her kommer en liten oppdatering hvertfall. :) ImageUploadedByBV Forum1412921554.777199.jpgImageUploadedByBV Forum1412921566.393594.jpgImageUploadedByBV Forum1412921574.809658.jpgImageUploadedByBV Forum1412921586.826841.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Søren. Kom ani replay litt tidlig her. Her kommer de to siste også. ImageUploadedByBV Forum1412921647.393291.jpgImageUploadedByBV Forum1412921657.207811.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå tror jeg at jeg må ta med av denne fireåringen som er på besøk:D

Kos dere da :)
Jeg drar til Sverige og shopper litt snacks til kvelden om en times tid tenker jeg ;)

Var det hos deg Tor havnet? Hørte veldig lite til ham her, bare litt i det fjerne egentlig :p
Men masse lys!! Hehe
Og ikke noe regn ;)
Han var ikke rett over her heller, han var nærmere ski/ Enebakk, så vi hørte han godt.

Da er gubben i Danmark og blir borte til søndag. Så får vi se hva jeg og jenta finner på.
Bør vel strengt tatt begynne å pakke litt stæsj. Sortere kjøkken, hva skal vi ha og hva skal kastes. Jippi...
Kos deg med jenta di i helga:D koselig med jentehelg da!!

Hahaha, vofsen tør å hoppe opp i vinduskarmen igjen.

Før stod sofaen under vinduet og da satt han alltid og tittet ut med rumpa på sofaryggen...nå står det bare en stol der, og for et par uker siden ramlet han ned og ble litt skremt :o
Første gang han har hoppet opp igjen nå...kattene er litt for spennende :p

Da er gubben i Danmark og blir borte til søndag. Så får vi se hva jeg og jenta finner på.
Bør vel strengt tatt begynne å pakke litt stæsj. Sortere kjøkken, hva skal vi ha og hva skal kastes. Jippi...

Da kan du kaste hva du vil, så kan han ikke si noe...hahaha :D

Liker torden og lyn jeg også, kan jeg bare krølle meg i sofaen under pledd å kose meg ^^

Ja ikke sant? :)
Helst med gardinene åpne så jeg kan sitte og se på blinkingen :D

Nordbysenteret :-) sitter på båten over nå. :-)

:D jeg og!!
Sitter ikke på båten da :p
Hehe
Kjører vel hjemmefra ca 930 tenker jeg :)

Tenk på meg når du kjører forbi gamle SmartClub da ;) hehe

Back
Topp