Da hadde du det sikkert veldig koseligNje, jeg endte med å gå til huOg kom hjem rett før 0130 da
Nå snart til byen med unger og svigermor for kos
![]()
Kos deg i byen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde du det sikkert veldig koseligNje, jeg endte med å gå til huOg kom hjem rett før 0130 da
Nå snart til byen med unger og svigermor for kos
![]()
Det skal du ikke heller, det har jeg bestemt! Holder med en, om man først må, liksom!
Jeg har aldri mistet, men svigerinnen min mistet 3 ganger, 2 av de ganske langt ut i svangerskapet. Å se henne gå gjennom det var fryktelig.
Han virker jo frisk som en fisk på dagtid og spiser godtHm, så rart! Håper han kommer seg snart. Du får gi han lett mat, selv om det ser ut som har er på vei til å bli bedre...
Tusen takk for detUsjMasse god bedring i heimen din!
![]()
Nå tror jeg at jeg må ta med av denne fireåringen som er på besøk![]()
Han var ikke rett over her heller, han var nærmere ski/ Enebakk, så vi hørte han godt.Var det hos deg Tor havnet? Hørte veldig lite til ham her, bare litt i det fjerne egentlig
Men masse lys!! Hehe
Og ikke noe regn![]()
Skjønner deg godt jeg.Haha, uff!
Ikke bare bare å være gravid og savne mannen sin![]()
Litt slitsomtHuff da
Nå har det holdt på litt for lenge syns jeg![]()
Kos deg med jenta di i helgaDa er gubben i Danmark og blir borte til søndag. Så får vi se hva jeg og jenta finner på.
Bør vel strengt tatt begynne å pakke litt stæsj. Sortere kjøkken, hva skal vi ha og hva skal kastes. Jippi...
Trodde dere virkelig at jeg ikke forholdt meg til reglene?!Men da er det jo greit![]()
Da er gubben i Danmark og blir borte til søndag. Så får vi se hva jeg og jenta finner på.
Bør vel strengt tatt begynne å pakke litt stæsj. Sortere kjøkken, hva skal vi ha og hva skal kastes. Jippi...
Veldig smartGenial for en hver jente som ønsker seg en armkrok uten forpliktelser![]()
Liker torden og lyn jeg også, kan jeg bare krølle meg i sofaen under pledd å kose meg ^^
Det var godt å høreGrensetrollet kan ta seg en bolle.. Jeg har ikke tenkt åsmugle idag![]()
Bare litt spesielt . Hadde ikke vært meg for å si det sånnOi, virket spesielt???
Ikke sikkert jeg skal se det altså![]()
Takk for oppdateringEtter lite søvn i natt sitt eg stuptrøtt på jobben. Minsten hylte til kl var over 2. Og når vi da må opp litt før kl6 e ikke det så mangen timene. Godt det e helg om 4 timer![]()
Men her kommer en liten oppdatering hvertfall.Vis vedlegget 82334Vis vedlegget 82335Vis vedlegget 82336Vis vedlegget 82337
Sent from my iPhone usingd BV Forum
Nordbysenteretsitter på båten over nå.
![]()