Dj kan få av oss!! Vi har masseJeg og har lyst på lyn og torden !! Elsker sånt!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dj kan få av oss!! Vi har masseJeg og har lyst på lyn og torden !! Elsker sånt!!![]()
Skjønner ikke helt den der regelen altså . Men det jeg skjønner ennå mindre er faktisk de som klager på at det blir sagt god natt og god morgen . Trodde det var en normal ting å si . Det er det hvertfall her i huset.I fare for å spamme skravletrådensier jeg godnatt alle sammen
håper alle får sove uavhengig av uvær, syke barn, bekkenløsning, urolig baby i magen, insomnia eller andre plager. Snakkes imorgen
![]()
Legg deg sammen med en av ungeneikke noe godt å være redd.
Ja send det til megDj kan få av oss!! Vi har masse![]()
Huff da, vet ikke hva jeg skal si siden jeg ikke er redd det selv.
Sette på noe musikk med ørepropper kanskje?
Håper du får sove etterhvert![]()
Du skulle hart en sånn "boyfriend pillow"Kommer bare til å forstyrre dem![]()
Ja... Det er kanskje et poeng. Håper det blir bedre utover natten og at du får sove.Kommer bare til å forstyrre dem![]()
Jeg og har lyst på lyn og torden !! Elsker sånt!!![]()
Btw. Hvis det er til noen trøst har det begynt å gi aeg her i Larviksdistriktet,, nå kommer det bare nå og da her hos megLigger i senga og ser på gilmore girls. Så er litt distrahert, bortsett fra når det lyner og hele rommet lyser opp.
Sånn vil jeg ha!Du skulle hart en sånn "boyfriend pillow"
![]()
Har kommet til østfold istedetBtw. Hvis det er til noen trøst har det begynt å gi aeg her i Larviksdistriktet,, nå kommer det bare nå og da her hos meg![]()
Genialt for meg som har en mann som jobber borte!Du skulle hart en sånn "boyfriend pillow"
![]()
Btw. Hvis det er til noen trøst har det begynt å gi aeg her i Larviksdistriktet,, nå kommer det bare nå og da her hos meg![]()
Ja jeg sendte det over fjorden til deg for å skremme tanta!Har kommet til østfold istedet![]()
Jeg og har lyst på lyn og torden !! Elsker sånt!!![]()
Hehe da tror jeg puta er tryggereGenialt for meg som har en mann som jobber borte!
Alternativet er å bli venn med den single nabokjekkasen![]()
Uff så ekkelt!Neeei. Helt panikk etter det slo hull i taket til naboen :/ kunne like godt troffet mitt hus. Smalt så jyslig. Nett som ei bombe som gikk av.
Sent from my iPhone using BV Forum
Gå for puta heller jaHehe da tror jeg puta er tryggere![]()
Hehe da tror jeg puta er tryggere![]()