Skravletråd :)

Kan da ikke fortrenge Ole Brum!! ;)

Ja, olje burde gjøre susen det :D
Men uansett så er det et herk å skru av for hånd om de har blitt skrudd på med kompressor da :p

Nei, altså jeg husker jo noe... tussi for eks. Og den grisen. Eselet. Men jeg var mer glad i André Bjerke dikt!

Ja, det hjelper heller ikke at de er rustet fast da. Jaja... jeg måtte skifte til vinterdekk fordi jeg punkterte ene sommerdekket btw :( er glad for at jeg kom meg helskinnet hjem, for jeg la ikke merke til det før jeg gikk ut av bilen. Og jeg som trodde man kanskje hørte om man punkterte... neida.

Haha!! Nei si det... jeg vil si at snuppa mi er tilnærmet ganske perfekt da :P Men det var en digresjon :P

Nei heldigvis!!! Hahahaha! *gjemme seg* :P

Alle er vel perfekte i sine foreldres øyne ? ;)

Tror nok ikke det er noen fare altså. Ikke herfra ihvertfall :p haha
Tør så vidt å ta en flue :p

Nei, altså jeg husker jo noe... tussi for eks. Og den grisen. Eselet. Men jeg var mer glad i André Bjerke dikt!

Ja, det hjelper heller ikke at de er rustet fast da. Jaja... jeg måtte skifte til vinterdekk fordi jeg punkterte ene sommerdekket btw :( er glad for at jeg kom meg helskinnet hjem, for jeg la ikke merke til det før jeg gikk ut av bilen. Og jeg som trodde man kanskje hørte om man punkterte... neida.

Aldri hørt om Andre Bjerke jeg...:confused:

Hm...kommer sikkert an på hvor stort hull det er og hvor fort lufta siger ut :)
Jeg punkterte midt på e6 engang, og der merket jeg veeeldig godt :p haha
Faktisk ganske skummelt :oops:

Last edited:
Ja, jeg er ganske sikker på det. Må bare få avklaring i et par ting. Jeg ville ha pris på både grå og hvit kompositt, men har bare fått pris på grå. Vil helst ha hvit, så før vi sier ja, må jeg vite om det er prisforskjell.
Noen har sånn at jo lysere platen er, jo dyrere er den. Får svar i morgen...
Håper det er samme pris da :)

Aldri hørt om Andre Bjerke jeg...:confused:

Hm...kommer sikkert an på hvor stort hull det er og hvor fort lufta siger ut :)
Jeg punkterte midt på e6 engang, og der merket jeg veeeldig godt :p haha
Faktisk gansle skummelt :oops:

Han er vel for spesielt interesserte :P Men veldig kjent dikter da fant jeg nå ut :)

Kommer nok an på ja. Eneste var at jeg merket at bilen var litt rar i forhold til kjøreretning. Men tenkte kanskje det bare var vinden som tok litt tak i bilen. Kan være ganske skummelt ja :( :( Men går som regel greit da heldigvis! Jeg har sånn lappeutstyr i bilen, som pumper inn lim i dekket for å tette igjen. Men man bruker det mest i "nødsituasjoner" istedenfor reservedekk, så man kan ikke bruke hjulet noe særlig selv om man bruker det. Så jeg må nok gå til innkjøp av nytt dekk dessverre :-/

Han er vel for spesielt interesserte :P Men veldig kjent dikter da fant jeg nå ut :)

Kommer nok an på ja. Eneste var at jeg merket at bilen var litt rar i forhold til kjøreretning. Men tenkte kanskje det bare var vinden som tok litt tak i bilen. Kan være ganske skummelt ja :( :( Men går som regel greit da heldigvis! Jeg har sånn lappeutstyr i bilen, som pumper inn lim i dekket for å tette igjen. Men man bruker det mest i "nødsituasjoner" istedenfor reservedekk, så man kan ikke bruke hjulet noe særlig selv om man bruker det. Så jeg må nok gå til innkjøp av nytt dekk dessverre :-/

Heldigvis ja :D

Nei det er vel en nødløsning til man kommer seg hjem eller et sted man kan skifte dekk vil jeg tro ;)

Orker ikke sjekke ut nå for nå sovner jeg snart! Hehe
God natt ;)

Uværet er så grusomt at jeg ikke tør å sove :(
Mannen er bortreist og!

Huff da, vet ikke hva jeg skal si siden jeg ikke er redd det selv.
Sette på noe musikk med ørepropper kanskje? ;)
Håper du får sove etterhvert :)

Da var det kvelden her, og mannen har lagt seg allerede. Så jeg får vel tusle etter og håpe på søte drømmer :D

Sov godt alle sammen ;)

I fare for å spamme skravletråden :p sier jeg godnatt alle sammen :) håper alle får sove uavhengig av uvær, syke barn, bekkenløsning, urolig baby i magen, insomnia eller andre plager. Snakkes imorgen :)

I fare for å spamme skravletråden :p sier jeg godnatt alle sammen :) håper alle får sove uavhengig av uvær, syke barn, bekkenløsning, urolig baby i magen, insomnia eller andre plager. Snakkes imorgen :)
Hehehe oh no... Tenk å spamme sånn. Synes da vi må få lov å si natta,, er jo nesten frekt og bare stikke :-)

Back
Topp