Skravletråd :)

Sånn sett ja. Hehe ;)
Nei, det blir ikke mange timer igjen av døgnet da :p
Nei, det blir jo ikke det:/
Prøver å sette av litt tid på kvelden til serier da:)
Eneste vi ser på tv for tida:p

Uff nei. Legge meg tidlig i morgen heller.... Skal bye meg med svigermor og eldsta mi og nevøen og niesa mi imorgen :p Så får ikke sove frempå da nei haha

Så lenge du klarer det så. Tror jeg hadde krepert jeg... :p haha

Det er vel selvsagt?;) Neida bor i Buskerud en plass;)

Aha, da er det jo ikke sååå langt unna ;)

Jeg er faktisk født på Buskerud Sentralsykehus.... :p

Ja det skjønner jeg absolutt. I forhold til multiquoten så kan det være keitete på mobil eller padde. Men istedenfor å quote alle "God morgen" (for eks) så kan man si God morgen i et eget innlegg, istedenfor 6 innlegg med "God morgen" :P

Har lest for lite Ole brum skjønner jeg :P Må lese Ole Brum for snuppa, så får jeg med meg det jeg har gått glipp av :D

Ja :( Men tror også det var gjort på verksted. Der skrur de dem så hardt til, at det er klin umulig (nesten) å få det av selv. Faren min måtte hjelpe meg, for jeg veide tydeligvis for lite! hahaha!!
Spraye de jeg tok av, eller de jeg satte på?! :O :P

Jeg nevnte jo faktisk dette selv og da ;)
Men nok om den saken. Poenget er nok kommet frem :)

Så/leste du ikke ole brum som liten? :o

Ah, på verkstedet bruker de nok kompressor og da kan de være vanskelig å løsne ja :p
Spray de du setter på både før og etter med 5/56 f.eks ;) type servicespray :)

Nei, det blir jo ikke det:/
Prøver å sette av litt tid på kvelden til serier da:)
Eneste vi ser på tv for tida:p

Hva slags serier pleier dere å se da?

Jeg nevnte jo faktisk dette selv og da ;)
Men nok om den saken. Poenget er nok kommet frem :)

Så/leste du ikke ole brum som liten? :eek:

Ah, på verkstedet bruker de nok kompressor og da kan de være vanskelig å løsne ja :p
Spray de du setter på både før og etter med 5/56 f.eks ;) type servicespray :)

Ja du gjorde kanskje det. Jeg går helt i surr. Sånn går det når man bruker all hjernekapasitet på å skifte dekk. LOL!

Jeg gjorde sikkert det, men jeg må ha fortrengt det?!

Jeg hadde lagt de boltene jeg satt på, i olje, forrige gang jeg tok de av :) Bør vel gjøre det samme med de andre boltene :)

Hva slags serier pleier dere å se da?
Vi har sett dexter, orange is the new black, suits og weeds. Og greys (det så vi på tv da). Nå er det soa:)

Noen flere som ikke liker den der teite DnB reklamen på tv? Den med han som skal være så ung? :eek:

Haha, mannen holdt på å le seg ihjel av den første gang han så den :p

Jeg syns den er litt teit, men mange reklamer som er myyye verre ;)

Huff! Håper du slipper det denne gangen. Nå skjønner kroppen din at det ikke er er fremmedlegme fordi det ikke er så lenge siden sist. Krysser fingrene for deg. Minipillen er jo mer usikker enn p-pillen. Er det cerazette du bruker nå?

Ja, håper det. Veldig tøft. Mistet 2 ganger. Så kom heldigvis verdens beste gutt:D

Cerazette ja.

Ja du gjorde kanskje det. Jeg går helt i surr. Sånn går det når man bruker all hjernekapasitet på å skifte dekk. LOL!

Jeg gjorde sikkert det, men jeg må ha fortrengt det?!

Jeg hadde lagt de boltene jeg satt på, i olje, forrige gang jeg tok de av :) Bør vel gjøre det samme med de andre boltene :)

Kan da ikke fortrenge Ole Brum!! ;)

Ja, olje burde gjøre susen det :D
Men uansett så er det et herk å skru av for hånd om de har blitt skrudd på med kompressor da :p

Back
Topp