spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
God natt jenter. Oppfør dere pent![]()
Nå tør jeg pokker ikke si god natt heller, for da er det vel noen som halshugger meg her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det blir jo ikke det:/Sånn sett ja. Hehe
Nei, det blir ikke mange timer igjen av døgnet da![]()
Uff nei. Legge meg tidlig i morgen heller.... Skal bye meg med svigermor og eldsta mi og nevøen og niesa mi imorgenSå får ikke sove frempå da nei haha
Det er vel selvsagt?Neida bor i Buskerud en plass
![]()
Hvor bor du?Aha, da er det jo ikke sååå langt unna
Jeg er faktisk født på Buskerud Sentralsykehus....![]()
Ja det skjønner jeg absolutt. I forhold til multiquoten så kan det være keitete på mobil eller padde. Men istedenfor å quote alle "God morgen" (for eks) så kan man si God morgen i et eget innlegg, istedenfor 6 innlegg med "God morgen"![]()
Har lest for lite Ole brum skjønner jegMå lese Ole Brum for snuppa, så får jeg med meg det jeg har gått glipp av
JaMen tror også det var gjort på verksted. Der skrur de dem så hardt til, at det er klin umulig (nesten) å få det av selv. Faren min måtte hjelpe meg, for jeg veide tydeligvis for lite! hahaha!!
Spraye de jeg tok av, eller de jeg satte på?! :O![]()
Vi trenger vel alle en påminnelse i ny og neEr ikke perfekt jeg heller
![]()
Nå tør jeg pokker ikke si god natt heller, for da er det vel noen som halshugger meg herhahaha!!
![]()
Nei, det blir jo ikke det:/
Prøver å sette av litt tid på kvelden til serier da![]()
Eneste vi ser på tv for tida![]()
Jeg nevnte jo faktisk dette selv og da
Men nok om den saken. Poenget er nok kommet frem
Så/leste du ikke ole brum som liten?
Ah, på verkstedet bruker de nok kompressor og da kan de være vanskelig å løsne ja
Spray de du setter på både før og etter med 5/56 f.ekstype servicespray
![]()
Hvor bor du?
det er ca 45-50 min unna her![]()
Vi har sett dexter, orange is the new black, suits og weeds. Og greys (det så vi på tv da). Nå er det soaHva slags serier pleier dere å se da?
Godt og høre det da
For hva er egentlig perfekt? Hahaha![]()
God natt
Ingen som skal bli halshugd her håper jeg ???
Vet jo ikke hvor du bor engang jo!!!
![]()
Hmm, den har jeg ikke sett. Ser lite tv og liker ikke reklameNoen flere som ikke liker den der teite DnB reklamen på tv? Den med han som skal være så ung?![]()
Noen flere som ikke liker den der teite DnB reklamen på tv? Den med han som skal være så ung?![]()
Huff! Håper du slipper det denne gangen. Nå skjønner kroppen din at det ikke er er fremmedlegme fordi det ikke er så lenge siden sist. Krysser fingrene for deg. Minipillen er jo mer usikker enn p-pillen. Er det cerazette du bruker nå?
Så gøyIkke så alt for lenge siden hun begynte å gå skikkelig. Nå springer hun rundt![]()
Ja du gjorde kanskje det. Jeg går helt i surr. Sånn går det når man bruker all hjernekapasitet på å skifte dekk. LOL!
Jeg gjorde sikkert det, men jeg må ha fortrengt det?!
Jeg hadde lagt de boltene jeg satt på, i olje, forrige gang jeg tok de avBør vel gjøre det samme med de andre boltene
![]()