Henger litt etter. Tar meg kun av quotingen. Ikke alt denne gangen. Du kan klokka for dårlig. 20.43 her i Østfold.Guri, du henger etter altså
Kl er 20.38....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Henger litt etter. Tar meg kun av quotingen. Ikke alt denne gangen. Du kan klokka for dårlig. 20.43 her i Østfold.Guri, du henger etter altså
Kl er 20.38....![]()
Heldigvis! Kanskje du har skikkelig flaks!Merker ingenting, så fortsatt fin![]()
Der kan du seHahaliker ikke å dele, nei
men liker veldig godt konkurranse
![]()
Med god grunn! :dHaha...så hyggelig av deg
Tar det som et kompliment![]()
Nei det er ikke mye hvertfall.Er det noe bra på tv i kveld da?![]()
Gjorde det før i dag. Jeg er livredd tyn og torden. Og det buldret så at huset ristet. Jeg og hunden rett i sofan til mannen. Var skikkelige lysglimt..Noen flere stedet det buldrer og blinker?
Typisk. Tror jeg spurte forrige torsdag også, og da fant jeg vel ikke noe:/Nei det er ikke mye hvertfall.
Mellomste virker helt grei nå...så dersom natta går bra vurderer jeg barnehage for han i morgenEr mannen og gutta noe bedre da?
Jada, ble 2.plassBle det topp 3 forrige mnd da?![]()
Utrolig mye dårlige greier på tv for tiden.Typisk. Tror jeg spurte forrige torsdag også, og da fant jeg vel ikke noe:/
Ja vi har prata om det lenge!! Må få det til![]()
Ikke kjempe stor, men heller ikke så veldig liten. Er vel 7-8 barn på hennes gruppe![]()
Her har Tor det traveltIkke her. Men har regnet masse da. Surt og kaldt ute!
Har hørt mye bra, men er jo så mange steder man har lyst til å dra![]()
Samme gjør jeg, men quoter ikke altHenger litt etter. Tar meg kun av quotingen. Ikke alt denne gangen. Du kan klokka for dårlig. 20.43 her i Østfold.
Å ja, der har de utrolig mye fint.Vi var en tur på løiten lys i kveld.Gurimalla så masse fint![]()
Var litt her tidligere i dag også. Men nå tar det av herGjorde det før i dag. Jeg er livredd tyn og torden. Og det buldret så at huset ristet. Jeg og hunden rett i sofan til mannen. Var skikkelige lysglimt..
Jepp den e ute
Sent from my iPhone using BV Forum