Skravletråd :)

Det har jeg også, men nå gjør jeg mest hos fysio. Ikke brukt ballen på en stund.
Ikke brukt den mye, men sitter å ruller litt på den innimellom da :)

Hei jenter!

Vi har mottatt en rekke klager på at mange skrive "god morgen" og "god natt" hver eneste dag i både denne skravletråden og andre skravletråder. Det sier seg jo selv at det er litt kleint og i overkant mye, eller hva?

Skriver du "God morgen" i mer enn en skravletråd per dag så anses det som spam og er ikke lov. Dette er jo lett forklart i forumreglene ;)

Vi vil oppfordre dere til å ikke "ta helt av", la innleggene dine ha litt mer mening, da blir det mer gøy for andre å lese :)

Nei, nå får du gi deg. 20.23 her :p

Fikk du lagd og spist noe middag i stad? Hehe
Ja, gurimalla! Også ble det en krisesituasjon i familien, så nå har vi en fireåring sovende i stua ved siden av kjøkkenbordet. Så du får underholde han mens jeg legger frøkna i morgen. Han legger seg heldigvis når man legger han, så en enkel unge. Tar bare litt lenger tid før vi får spist det vi skal i morgen. Tar han på badet når hun er i seng.

Helt enig med deg. Man må lese alt (skjønner jo at man ikke gidder det), men jeg synes ikke det er mye tomprat. Også får vi tømt oss litt innimellom også, deilig :)
Jeg synes det er utrolig mye tomprat her, men det blir fort sånn i en skravletråd, det går likevel an å tenke ltt på hva man skriver:)

Er det meg du sikter til siden jeg har flest innlegg her inne?!:)
Har nok mange "god morgen" og " god natt" innlegg til enkelte, men det er absolutt ikke for å sanke flest innlegg:p Jeg synes det er koselig å quote hver enkelt, og liker å bli quotet selv..;)
Jeg er nok ikke den som er helt øverst på lista, men liker å få natta fra jentene. Eller god morgen. De fleste mennesker har et behov for å bli hørt å sett. Synes det er veldig koselig her. Og veldig morsomt. Mannen lurer stadig på hva jeg ler av.

Back
Topp