Hihi...gjør nok detDet vet vel du alt om![]()
![]()
Man trenger ikke å se kontrollen selvom det er kontroll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...gjør nok detDet vet vel du alt om![]()
![]()
Heter du det sånn på ordentlig?TakkFornøgd med det
![]()
Ikke brukt den mye, men sitter å ruller litt på den innimellom daDet har jeg også, men nå gjør jeg mest hos fysio. Ikke brukt ballen på en stund.
Gratulerer
Klrt kenguruen er mørere. Hallo,liksom.Kenguruen var mye mørere ja. Blir spennende å se med kamelen og pytonslangen som ligger i fryseren
Haha
Ser ikke for meg at de er like spretnehaha
Nei, er vel litt av poenget detHihi...gjør nok det
Man trenger ikke å se kontrollen selvom det er kontroll![]()
Haha...ler meg ihjelKenguruen var mye mørere ja. Blir spennende å se med kamelen og pytonslangen som ligger i fryseren
Haha
Ser ikke for meg at de er like spretnehaha
Ja, gurimalla! Også ble det en krisesituasjon i familien, så nå har vi en fireåring sovende i stua ved siden av kjøkkenbordet. Så du får underholde han mens jeg legger frøkna i morgen. Han legger seg heldigvis når man legger han, så en enkel unge. Tar bare litt lenger tid før vi får spist det vi skal i morgen. Tar han på badet når hun er i seng.Nei, nå får du gi deg. 20.23 her
Fikk du lagd og spist noe middag i stad? Hehe
Jeg synes det er utrolig mye tomprat her, men det blir fort sånn i en skravletråd, det går likevel an å tenke ltt på hva man skriverHelt enig med deg. Man må lese alt (skjønner jo at man ikke gidder det), men jeg synes ikke det er mye tomprat. Også får vi tømt oss litt innimellom også, deilig![]()
Guri, du henger etter altsåFaktisk ikke! Her er den 20.19![]()
Merker ingenting, så fortsatt finFormen fortsatt bra?
Er mannen og gutta noe bedre da?Merker ingenting, så fortsatt fin![]()
HahaHun er dårlig på å dele. Nå ga hun den bort sist måned, typ første gang på ca et år, så det tar vel et år igjen før det skjerHahahahaha
Ble det topp 3 forrige mnd da?Hahaliker ikke å dele, nei
men liker veldig godt konkurranse
![]()
Ikke her. Men har regnet masse da. Surt og kaldt ute!Noen flere stedet det buldrer og blinker?
Haha...så hyggelig av degJeg kommer nå innom bare for å svare deg![]()
Mmm...heldige duHøres bra ut, for mannen fylte opp en isboks med dem til meghehe
Jepp, herNoen flere stedet det buldrer og blinker?
Jeg er nok ikke den som er helt øverst på lista, men liker å få natta fra jentene. Eller god morgen. De fleste mennesker har et behov for å bli hørt å sett. Synes det er veldig koselig her. Og veldig morsomt. Mannen lurer stadig på hva jeg ler av.Er det meg du sikter til siden jeg har flest innlegg her inne?!
Har nok mange "god morgen" og " god natt" innlegg til enkelte, men det er absolutt ikke for å sanke flest innleggJeg synes det er koselig å quote hver enkelt, og liker å bli quotet selv..
![]()