Skravletråd :)

Huff da :(
Får du snakket med han i kveld da? Kanskje det hjelper litt? :)
Han reiser i 4 tida imorgen tidlig. Jeg orker ikke å si noe om det, begynner bare å gråte :p

Han reiser i 4 tida imorgen tidlig. Jeg orker ikke å si noe om det, begynner bare å gråte :p

Du får sitte her å skravle litt med oss da, så kanskje du får tenkt på noe annet :)

Hvordan gikk ryddinga til frøkena istad da? :)

Hvorfor oppfører han seg sånn da? Skulle tro han satt mer pris på å være sammen med ungene sine...

Han sa fra seg både foreldreansvaret og samværsretten når han blei meldt til barneværnet i fjord. Barneværnet sier eg ikke får gi han samvær uten tilsyn fra meg. Og når eg da sier det til han ka de sier skylder han jo alt på meg. Han mener at eg ikkje kan nekte han å ha ungene. Men det kan eg jo. Og må så lenge barneværnet sier det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Du får sitte her å skravle litt med oss da, så kanskje du får tenkt på noe annet :)

Hvordan gikk ryddinga til frøkena istad da? :)
Akkurat nå har gubben visstnok noe annet i tankene, haha :D er sikkert tilbake om 10 min :p

Butikk, gullsmed. Litt viktig å ikke utagere på kundene :p

Ja, da e det ikkje så greit. Eg måtte bite tenna godt sammen i dag når en ringte i resepsjonen og halte over meg i 5 minutter. Om kor dårlig jobb vi gjor osv. (Eg måtte ta tlf fordi ho som vanligvis tar den var på ferie). Måtte ta meg skikkelig sammen for å sitte å være hyggelig mot han mest han slang drit til meg :p

Han sa fra seg både foreldreansvaret og samværsretten når han blei meldt til barneværnet i fjord. Barneværnet sier eg ikke får gi han samvær uten tilsyn fra meg. Og når eg da sier det til han ka de sier skylder han jo alt på meg. Han mener at eg ikkje kan nekte han å ha ungene. Men det kan eg jo. Og må så lenge barneværnet sier det.

Det må være en fryktelig kjedelig situasjon å v ære i

Haha....kenguru var mørere??:p
Da skipper jeg krokodille:cool:

Kenguruen var mye mørere ja. Blir spennende å se med kamelen og pytonslangen som ligger i fryseren ;)
Haha :D

Ser ikke for meg at de er like spretne :p haha

Må si meg helt enig med Spiren og Kenguruen:D det er mye pjatting her inne.o hadde vært gøy om det hadde vært noe mer konstruktiv prat;)
Ja, det er vel derfor det kalles skravletråd:p
Synes vi har masse fornuftig innimellom her, jeg;)

Back
Topp