Jeg har høstferie, så jeg sier ikke noe på det i dagNei, var forrige uke her
Men det er lov å smake litt fant jeg ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har høstferie, så jeg sier ikke noe på det i dagNei, var forrige uke her
Men det er lov å smake litt fant jeg ut![]()
Takk. Var ikke sånn sist gang. Føler jeg er ett hormontroll uten likebra jeg er sykmeldt. Hadde vel skremt bort alle kundene.
Han reiser i 4 tida imorgen tidlig. Jeg orker ikke å si noe om det, begynner bare å gråteHuff da
Får du snakket med han i kveld da? Kanskje det hjelper litt?![]()
Butikk, gullsmed. Litt viktig å ikke utagere på kundeneHihi. Kor jobber du?
Sent from my iPhone using BV Forum
Han reiser i 4 tida imorgen tidlig. Jeg orker ikke å si noe om det, begynner bare å gråte![]()
Hvorfor oppfører han seg sånn da? Skulle tro han satt mer pris på å være sammen med ungene sine...
Akkurat nå har gubben visstnok noe annet i tankene, hahaDu får sitte her å skravle litt med oss da, så kanskje du får tenkt på noe annet
Hvordan gikk ryddinga til frøkena istad da?![]()
Butikk, gullsmed. Litt viktig å ikke utagere på kundene![]()
Det må være en fryktelig kjedelig situasjon å v ære iHan sa fra seg både foreldreansvaret og samværsretten når han blei meldt til barneværnet i fjord. Barneværnet sier eg ikke får gi han samvær uten tilsyn fra meg. Og når eg da sier det til han ka de sier skylder han jo alt på meg. Han mener at eg ikkje kan nekte han å ha ungene. Men det kan eg jo. Og må så lenge barneværnet sier det.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det må være en fryktelig kjedelig situasjon å v ære i
Haha....kenguru var mørere??Kenguruen var bedre
Syntes krokodillen hadde litt lite smak og litt for seig i konsistensen![]()
Ja, krysser virkelig fingre for nattenDet høres jo lovende ut![]()
Mente det var kjedelig med få sider å leseJa. Når man ikke bruker multiquote så raser det unna![]()
Haha....kenguru var mørere??
Da skipper jeg krokodille![]()
Ja, krysser virkelig fingre for natten![]()
Ja, det er vel derfor det kalles skravletrådMå si meg helt enig med Spiren og Kenguruendet er mye pjatting her inne.o hadde vært gøy om det hadde vært noe mer konstruktiv prat
![]()
Er det noen som jukser???Ja. Får håpe det... er jo også mulig å rapportere innlegg ogEr ikke noe gøy å ha konkurranser når folk "jukser".
Faktisk ikke! Her er den 20.19Når ble den det??? 1345 faktisk!!!
Fiona er så fint navnDet er bra! Kjekt å ha deg her![]()