Skravletråd :)

Off. Sender over en klem ❤️ forstår deg veldig godt.

Sent from my iPhone using BV Forum
Takk. Var ikke sånn sist gang. Føler jeg er ett hormontroll uten like:) bra jeg er sykmeldt. Hadde vel skremt bort alle kundene.

Ja, men tror ikkje eg orker å invitere han på besøk flere ganger når han oppfører seg sånn. Så da løser jo problemet seg sjøl :)

Hvorfor oppfører han seg sånn da? Skulle tro han satt mer pris på å være sammen med ungene sine...

Trur ikkje det er såå gale som folk vil ha det til. Dessutan han vi fødd før slik at kroppen veit kva den skal gjera :)
Ja, gløymte at eg ikkje har sagt det her, men skal vist nok ha tvillingar :P
Åååh så gøy med to stk da :D hvordan var reaksjonen når dere fant ut at det blir to? :D
Ja satser på at det går bra. Gruer meg ikke ennå hvertfall :)

Ja, men tror ikkje eg orker å invitere han på besøk flere ganger når han oppfører seg sånn. Så da løser jo problemet seg sjøl :)

Det hadde ikke jeg orka heller:(

Nei var ikke ment til deg fra min side ihvertfall:) en merker jo hvem som gjør det for å sanke innlegg og hvem som oppriktig er interessert i å høre på andre:) skjønner det er kjedelig å være sykemeldt. Var selv det nesten hele svangerskapet. Har du en hobby som strikking, hekling, scrapping etc?

Forstod det ikke sånn heller, men viløe bare påpeke at jeg vil noen soer fra om de syns det ;)

Er bare sykemeldt t.o.m. i morgen da, og har vært det i to uker. Ellers pleier jeg å trene 6-8 ganger i uka, så det er stort sett ikke noe problem å fylle dagene her ;) hehe

Sånn i forhold til skravling, så har jeg ikke så mange venner/venninner så jeg syns det er koselig å skravle litt og blitt kjent med noen her inne :D

Strikker og hekler, men akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal begynne på siden tøflene mine ikke ville toves!! Haha :p

Pga jeg har noen hjerteproblemer , så da er det best å sette i gang før tiden .
Jeg hadde normal fødsel sist, så er jo spent på hvordan en igang satt er :eek:
Det er det selvfølgelig. Jeg visste jo det...
Går sikkert fint det :)

Åååh så gøy med to stk da :D hvordan var reaksjonen når dere fant ut at det blir to? :D
Ja satser på at det går bra. Gruer meg ikke ennå hvertfall :)

Sjokket sitter godt! Har ein sønn på 7,5 mnd snart og kan vel innrømma at detta var ikkje planlagt :P

Haha:) tør egentlig ikke fortelle det.
Gubben sa noe som jeg bare ikke tålte der og da og jeg bantes litt og ropte tilbake. Og han fyrte på med at jeg var sikkert stolt av meg selv og kanskje du skal rope enda høyere så flere hører det akkurat når noen gikk forbi. Tilslutt måtte jeg bare gå bort fra han, var helt på gråten. Er det forsåvidt enda... Bakgrunnen nå er vel at gubben skal bort i 3 dager og jeg ser så mørkt på hele helga :p så det så! Bah!

Huff da :(
Får du snakket med han i kveld da? Kanskje det hjelper litt? :)

Skjønna! Ei vennine vart satt i gang med sin første og synes det var heilt jævlig og håpar ho får fø naturleg denna gongen. Trur det har litt med st det blir ein del grafsing oppi glufsa og at du ikkje får bevega deg den nærmaste timen etter dei tar oppi modningstabelett - om du trenger det ;)
Føde og naturleg forrige gong og hadde heller ikkje problem med grafsinga. Sikkert for eg var såååå klar til å få han ut :P Denna gongen blir e satt i gang seinast 2 veker før, så veldig spent sjølv :)
Ble selv satt igang pga SF, håper virkelig jeg slipper denne gangen. Rier non-stop. Men mange har supre fødsler og syns de er bedre enn normal. Kroppene våre er forskjellige :)

Trur ikkje det er såå gale som folk vil ha det til. Dessutan han vi fødd før slik at kroppen veit kva den skal gjera :)

Ååh, så gøy :)
Hvor langt på vei er du?

Så spennende med tvillinger. Nok å henge fingrene i da sikkert. 3 unger under 1 år om jeg ikke tar feil? Ikke værst :D
Nei, det blir feil. På 16 mnd da.

Gratulerer så mye med tvillinger på vei:D

Back
Topp