Skravletråd :)

Pga jeg har noen hjerteproblemer , så da er det best å sette i gang før tiden .
Jeg hadde normal fødsel sist, så er jo spent på hvordan en igang satt er :eek:

Skjønna! Ei vennine vart satt i gang med sin første og synes det var heilt jævlig og håpar ho får fø naturleg denna gongen. Trur det har litt med st det blir ein del grafsing oppi glufsa og at du ikkje får bevega deg den nærmaste timen etter dei tar oppi modningstabelett - om du trenger det ;)
Føde og naturleg forrige gong og hadde heller ikkje problem med grafsinga. Sikkert for eg var såååå klar til å få han ut :P Denna gongen blir e satt i gang seinast 2 veker før, så veldig spent sjølv :)

Var mest snakk om de innlegga hvor det kun skrive god natt/god morgen osv. Eller de veldig korte svarene som "kjekt", "så bra" og sånt.

Om man skal være veldig pirkete sånn i forhold til forumreglene, så er vel ikke slike innlegg egentlig lov skravletråd eller ei ;)

Det har jo faktisk vært en moderator innom og påpekt dette for noen dager siden spesielt med ett ord :D
Om du leser hva flere av oss har skrevet så er det snakk om ørten god morgen og natta meldinger etterhverandre
Takk! Dere fikk frem poengene mine veldig bra:)

I tillegg va BF her. Og han skal jo bare krangle. Så blir litt oppgitt og frustrert når barna e her.

Sent from my iPhone using BV Forum
Så kjedelig da:(
Han burde vite bedre enn å krangle når barna er der da:/

Huffdå :/ ka skjedde?

Haha:) tør egentlig ikke fortelle det.
Gubben sa noe som jeg bare ikke tålte der og da og jeg bantes litt og ropte tilbake. Og han fyrte på med at jeg var sikkert stolt av meg selv og kanskje du skal rope enda høyere så flere hører det akkurat når noen gikk forbi. Tilslutt måtte jeg bare gå bort fra han, var helt på gråten. Er det forsåvidt enda... Bakgrunnen nå er vel at gubben skal bort i 3 dager og jeg ser så mørkt på hele helga :p så det så! Bah!

Åhh. Så koselig. Har dåke fint vær?

Ikke hatt så mye av det enda. Vært mye regn. Har vært ute da, men litt kaldt i lengden. Må vel regne med det på høsten:p

Haha:) tør egentlig ikke fortelle det.
Gubben sa noe som jeg bare ikke tålte der og da og jeg bantes litt og ropte tilbake. Og han fyrte på med at jeg var sikkert stolt av meg selv og kanskje du skal rope enda høyere så flere hører det akkurat når noen gikk forbi. Tilslutt måtte jeg bare gå bort fra han, var helt på gråten. Er det forsåvidt enda... Bakgrunnen nå er vel at gubben skal bort i 3 dager og jeg ser så mørkt på hele helga :p så det så! Bah!

Off. Sender over en klem ❤️ forstår deg veldig godt.

Skjønna! Ei vennine vart satt i gang med sin første og synes det var heilt jævlig og håpar ho får fø naturleg denna gongen. Trur det har litt med st det blir ein del grafsing oppi glufsa og at du ikkje får bevega deg den nærmaste timen etter dei tar oppi modningstabelett - om du trenger det ;)
Føde og naturleg forrige gong og hadde heller ikkje problem med grafsinga. Sikkert for eg var såååå klar til å få han ut :P Denna gongen blir e satt i gang seinast 2 veker før, så veldig spent sjølv :)
Uff. Ja har hørt mye historier. Men håper inderlig ikke det er så gale som de sier da . Uansett får vi jo verdens beste premie etter på :) så da er det glemt :D
Hvorfor skal du settes i gang?

Håper han skjønner det snart:( kjedelig å krangle da, håper det ordner sdg

Ja, men tror ikkje eg orker å invitere han på besøk flere ganger når han oppfører seg sånn. Så da løser jo problemet seg sjøl :)

Uff. Ja har hørt mye historier. Men håper inderlig ikke det er så gale som de sier da . Uansett får vi jo verdens beste premie etter på :) så da er det glemt :D
Hvorfor skal du settes i gang?

Trur ikkje det er såå gale som folk vil ha det til. Dessutan han vi fødd før slik at kroppen veit kva den skal gjera :)
Ja, gløymte at eg ikkje har sagt det her, men skal vist nok ha tvillingar :P

Back
Topp