Jepp nettoppJa, ok. Da er jeg med
Er veldig enig at det er unødvendige innlegg. Da kan man vel kanskje like istedet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp nettoppJa, ok. Da er jeg med
Er veldig enig at det er unødvendige innlegg. Da kan man vel kanskje like istedet![]()
Termin 17 desemberNår har du termin da?![]()
Nei, det er jo ikke viktig![]()
Tordner det? Her er det nesten skyfritt tror jegHehe jo kenguruhehe kjekt med kallenavn på kallenavna da
ja nå må du skyndte deg hvis du skal se noe
her er det veldig mørkt! Og tordner
![]()
Termin 17 desembermen blir satt igang ca 3 uker før
![]()
Er jo masse konstruktiv prat her. Og føler man blir litt kjent med hverandre.Må si meg helt enig med Spiren og Kenguruendet er mye pjatting her inne.o hadde vært gøy om det hadde vært noe mer konstruktiv prat
![]()
Jepp nettoppblir litt åpenlyst at det blir for å sanke innlegg
noe jeg ikke helt forstår egentlig, for en har like stor sjanse for å vinne selv om en ligger på 1,5 eller 20 plass
![]()
Hæ? Pga SF? Jeg ble satt igang sist. Er redd for det nå. Vil ha normal fødselTermin 17 desembermen blir satt igang ca 3 uker før
![]()
Jeg spiste nettopp boller, så ja det mener jeg er lov
Mannen tok nettopp fram en pose med oste***
Er det lov på en torsdag da???![]()
MannfolkI dag va han bare sur og grinete (bokstavlig talt) så han kunne bare holdt seg heima![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Kan eg få spørja kvifor?
Pga jeg har noen hjerteproblemer , så da er det best å sette i gang før tiden .Hæ? Pga SF? Jeg ble satt igang sist. Er redd for det nå. Vil ha normal fødsel![]()
Mannfolk
Hadde ett super hormonelt utbrudd på butikken isted... Skkemmes kan man si![]()
Synes ikke du skriver noe unødvendig jegDet er sant
Eller 30. plass for den saks skyld
Siden jeg ligger høyt oppe, så betyr det ikke at jeg er her kun for det da...hehe.
Har bare kjedet meg noe sinnsykt når jeg har vært sykemeldt...
Men om noen mener at jeg skriver noe unødvendig e.l. så håper jeg de sier ifra![]()
Nei var ikke ment til deg fra min side ihvertfallDet er sant
Eller 30. plass for den saks skyld
Siden jeg ligger høyt oppe, så betyr det ikke at jeg er her kun for det da...hehe.
Har bare kjedet meg noe sinnsykt når jeg har vært sykemeldt...
Men om noen mener at jeg skriver noe unødvendig e.l. så håper jeg de sier ifra![]()
Er jo masse konstruktiv prat her. Og føler man blir litt kjent med hverandre.
Men ikke alle som har samme interesser. Sånn er det i hele verden. Dette er jo tross alt en skravletråd. Hvis det er klaging på praten her så bør man kanskje bidra med noe selv istedet og hjelpe oss som har denne kjedelige praten her inne![]()
Om du leser hva flere av oss har skrevet så er det snakk om ørten god morgen og natta meldinger etterhverandreEr jo masse konstruktiv prat her. Og føler man blir litt kjent med hverandre.
Men ikke alle som har samme interesser. Sånn er det i hele verden. Dette er jo tross alt en skravletråd. Hvis det er klaging på praten her så bør man kanskje bidra med noe selv istedet og hjelpe oss som har denne kjedelige praten her inne![]()
Er ikke snakk om at folk har forskjellig interesse. Er jo snakk om at enkelte personer er ute etter å sanke innlegg.og jeg synes ikke det blir gjort på en rettferdig måte. Dette er ikke til dere som faktisk skriver mer enn tre ord og faktisk deler noe. Er jo kun et fåtall som sanker.Er jo masse konstruktiv prat her. Og føler man blir litt kjent med hverandre.
Så det. Men tenkte det var mer. Ettersom det var så lite konstruktiv prat her inne. Misforstod jeg daOm du leser hva flere av oss har skrevet så er det snakk om ørten god morgen og natta meldinger etterhverandre
Takk for godt tipsJa er veldig mye spennende inni der![]()
Er på hytta nå, så håper på en del tid utendørsHar du planer da?
Sent from my iPhone using BV Forum