Skravletråd :)

Hehe jo kenguru:p hehe kjekt med kallenavn på kallenavna da:p ja nå må du skyndte deg hvis du skal se noe :o her er det veldig mørkt! Og tordner:o
Tordner det? Her er det nesten skyfritt tror jeg

Må si meg helt enig med Spiren og Kenguruen:D det er mye pjatting her inne.o hadde vært gøy om det hadde vært noe mer konstruktiv prat;)
Er jo masse konstruktiv prat her. Og føler man blir litt kjent med hverandre.
Men ikke alle som har samme interesser. Sånn er det i hele verden. Dette er jo tross alt en skravletråd. Hvis det er klaging på praten her så bør man kanskje bidra med noe selv istedet og hjelpe oss som har denne kjedelige praten her inne :)

Jepp nettopp:) blir litt åpenlyst at det blir for å sanke innlegg:p noe jeg ikke helt forstår egentlig, for en har like stor sjanse for å vinne selv om en ligger på 1,5 eller 20 plass:p

Det er sant :)
Eller 30. plass for den saks skyld :p

Siden jeg ligger høyt oppe, så betyr det ikke at jeg er her kun for det da...hehe.
Har bare kjedet meg noe sinnsykt når jeg har vært sykemeldt... ;)

Men om noen mener at jeg skriver noe unødvendig e.l. så håper jeg de sier ifra :)

I dag va han bare sur og grinete (bokstavlig talt) så han kunne bare holdt seg heima :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Mannfolk :p
Hadde ett super hormonelt utbrudd på butikken isted... Skkemmes kan man si :D

Siden jeg ligger høyt oppe, så betyr det ikke at jeg er her kun for det da...hehe.

Men om noen mener at jeg skriver noe unødvendig e.l. så håper jeg de sier ifra :)
Synes ikke du skriver noe unødvendig jeg :)

Nei var ikke ment til deg fra min side ihvertfall:) en merker jo hvem som gjør det for å sanke innlegg og hvem som oppriktig er interessert i å høre på andre:) skjønner det er kjedelig å være sykemeldt. Var selv det nesten hele svangerskapet. Har du en hobby som strikking, hekling, scrapping etc?

Men ikke alle som har samme interesser. Sånn er det i hele verden. Dette er jo tross alt en skravletråd. Hvis det er klaging på praten her så bør man kanskje bidra med noe selv istedet og hjelpe oss som har denne kjedelige praten her inne :)

Var mest snakk om de innlegga hvor det kun skrive god natt/god morgen osv. Eller de veldig korte svarene som "kjekt", "så bra" og sånt.

Om man skal være veldig pirkete sånn i forhold til forumreglene, så er vel ikke slike innlegg egentlig lov skravletråd eller ei ;)

Det har jo faktisk vært en moderator innom og påpekt dette for noen dager siden spesielt med ett ord :D

Om du leser hva flere av oss har skrevet så er det snakk om ørten god morgen og natta meldinger etterhverandre

Er ikke snakk om at folk har forskjellig interesse. Er jo snakk om at enkelte personer er ute etter å sanke innlegg.og jeg synes ikke det blir gjort på en rettferdig måte. Dette er ikke til dere som faktisk skriver mer enn tre ord og faktisk deler noe. Er jo kun et fåtall som sanker.

Om du leser hva flere av oss har skrevet så er det snakk om ørten god morgen og natta meldinger etterhverandre
Så det. Men tenkte det var mer. Ettersom det var så lite konstruktiv prat her inne. Misforstod jeg da :)

Back
Topp