Ja, det er veldig deiligSå flottherlig med fjellluft!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er veldig deiligSå flottherlig med fjellluft!
Ikke noe feber enda, håper vi slipper det. Har blitt veldig tett og fått øyebetennelseÅ neifeber??
God bedring!
det hadde vi. hun overnattet her for å få sove litt.. mannen hennes snorker masseMisunner deg litt jeghihi
Håper der koste dere masse i går kveld da![]()
Koselig å se degÅh, som jeg savner dere!!
Jeg hang 8000 bak, ikke snakk om jeg jeg prøver å ta igjen det! Fikk ikke vært så mmye på i går, kan man si. Fått ny pris på kjøkken!Egentlig litt kjedelig her når de de som skriver stort sett er et stykke bak...haha
Får vel gjøre noe fornuftig mens jeg venter![]()
Ble lite søvn i natt, og havnet til slutt sammen med meg:/Off. Bare å bygge opp senga med en gang da. :/ stakkars.
Sent from my iPhone using BV Forum
så deilig med ferie da! Da vet du kanskje ikke om jeg har gått glipp av noe?Koselig å se deg
Ikke så veldig mye innom jeg heller, nå er det ferie her![]()
Gjør det ^^Ta meg en kaffe før jeg starter...
Begynte på mandag. Vet jo ikle 100% om det er det det er da, men det er verdt å prøve
Håper det hjelper snart, men det blir kanskje brukt opp siden jeg har mensen og? Haha![]()
Gjorde ikke det, da jeg hadde ei lita ei som var våkenDa klare dueg har mye igjen før eg e klar for senga endo
![]()
Neineinei! Den skulle jo ikke komme!!Ta meg en kaffe før jeg starter...
Begynte på mandag. Vet jo ikle 100% om det er det det er da, men det er verdt å prøve
Håper det hjelper snart, men det blir kanskje brukt opp siden jeg har mensen og? Haha![]()
God morgengod morgen jentersovet godt i natt?
Ja, i natt har jeg faktisk det.god morgen jentersovet godt i natt?
Fortsatt spent jegE dåke spent? 10 min igjen![]()
Takk for oppdateringHer kommer oppdaterinenVis vedlegget 82108Vis vedlegget 82109Vis vedlegget 82110Vis vedlegget 82111Vis vedlegget 82112Vis vedlegget 82113
Ørene mine kan du få gratis av meg for øyeblikketJoda, sovnet ganske fort igjen, men jeg blir liksom ikke så opplagt når det blir sånn oppstykkahehe
Bra du er bedre i halsen dahva med ørene?
Usjjeg har bare ett tørkestativ, men jeg har tørketrommel da, så kan vaske to maskiner etter hverandre hvertfall! Idag må jeg fortsette med babyklær vasking . Men de henges opp.